וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אדם פרץ למספרה בה עובדת גרושתו וירה למוות ב-8

13.10.2011 / 4:00

החשוד נעצר כשברשותו כלי נשק רבים. העובדים במכון היופי בעיר הקליפורנית השקטה סיל ביץ' זיהו אותו כמי שהיה מסוכסך עם אחת מהעובדות על רקע הסדר משמורת. נפגע נוסף נאבק עוד על חייו

שמונה בני אדם ששהו אמש (רביעי) בסלון יופי בפאתי לוס אנג'לס נהרגו כשאדם חמוש פרץ למקום ופתח בירי. אדם נוסף נפצע באורח אנוש. המשטרה בעיר סיל ביץ' שבמחוז אורנג' דיווחה כי נעצר חשוד במעשה - לפי עדויות, כנראה בעלה לשעבר של אחת העובדות במקום. החשוד נלכד במחסום תנועה כשהוא במנוסה וברשותו כלי נשק רבים.

לדברי המשטרה, מניעיו של החשוד, שנלכד כשעתיים לאחר האירוע, עדיין אינם בהירים דיה. אולם הבעלים של מרכז הקניות בו נמצא המכון, הנרי מוראלס, סיפר הוא שמע מעובדי "סלון "מריטג'" כי האיש הוא בעלה לשעבר של אחת מהספריות.

עובדת לשעבר בסלון, לידיה לוסה, שהגיעה לזירת הרצח לאחר ששמעה על הארוע, הוסיפה בשיחה עם כתבים כי החשוד היה מסוכסך עם גרושתו בשל מחלוקת על משמורת ילדיהם. לפי לוסה, הבעל-לשעבר הצליח במשימתו והאשה אכן נהרגה. לקוחה קבועה במכון אמרה כי היא שמעה את הירי והתקשרה למעצב השיער שלה שענה לטלפון כשהוא שרוי בפניקה. "הוא צרח ואז הקו מת. הוא היה בהיסטריה", סיפרה.

מתוך תשעת הנפגעים בתקרית שישה נהרגו במקום ושניים הובלו לבית החולים הסמוך ושם מתו מפצעיהם. בבית החולים עדיין נאבקים על חייו של הנפגע התשיעי. ממשטרת סיל ביץ' נמסר כי בשלב הזה עדיין לא ברור מיקומו המדויק של היורה בזמן האירוע והאם הנפגעים היו כולם בתוך המכון אך בכל מקרה, נראה כי חלק מהנוכחים במכון בזמן היריות הצליחו לחמוק מהן ולצאת ללא פגע.

מקרי רצח נוספים בארצות הברית

ארה"ב: רצח 7 אנשים, התבצר עם בני ערובה - והתאבד
ארה"ב: אדם ירה למוות בחמישה חוגגים והתאבד
ארה"ב: נער רצח את הוריו - והזמין חבריו למסיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully