וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ילדי ירושלים עוזרים לנשיא לקשט את הסוכה

נשיא המדינה שמעון פרס יארח כמדי שנה את אזרחי ישראל בסוכתו שבמשכן. היום הגיעו ילדי ירושלים לסייע לו בתליית הקישוטים המסורתיים. צפו בפרס והילדים שרים "שלומית בונה סוכה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שלומית לא באה לסייע, ילדי ירושלים - דווקא כן: נשיא המדינה שמעון פרס ערך הבוקר (שלישי) אירוע במסגרתו סייעו לו ילדי העיר בקישוט סוכתו ובהכנתה לקראת המבקרים הרבים שצפויים להגיע למקום במהלך חג הסוכות.

הילדים סייעו לנשיא לתלות את הקישוטים המסורתיים, והוא בתמורה הזמין אותם לקשט עימו את הסוכה בכל שנה. פרס שר עם הילדים את שיר החג "שלומית בונה סוכה" וציין כי לדעתו, הפסוק היפה ביותר שנכתב לגבי הסוכה הוא "ופרוש עלינו סוכת שלומך". הוא הסביר כי בדומה לפסוק, על הסוכה להיות סוכת שלום, ולארח את כל עם ישראל ובהתאם לכך, הצהיר כי כמידי שנה הוא מזמין את כל עם ישראל לבקר בסוכתו. זאת על מנת "להתפלל יחדיו לשנה של שלום ולירושלים בטוחה, חזקה ואיתנה".

מלשכתו של פרס נמסר, כי במסגרת אירועי "הבית הפתוח" שייערך בבית הנשיא בשבוע הבא, הוצג במרכז ביתו של פרס טיל לווייני מסוג "שביט", המשמש למחקר אזרחי. בנוסף, משרדי ממשלה שונים החלו בבנייתם של ביתנים ברחבי המשכן, בהם יוצגו הישגיה של ישראל בתחום הגנת הסביבה, המדע והטכנולוגיה, החקלאות והשירותים החברתיים. סוכת הנשיא תעמוד השנה בסימן "חושבים ירוק" – ויועברו בה פעילויות לכל המשפחה בנושא הגנת הסביבה.

עוד באותו נושא
הנשיא פרס במסגד שהוצת: "אני מלא בושה וחרפה"
יוזמה: התנצלות הדדית של פרס וארדואן תסיים המשבר
פרס: "תריס השלום עם הפלסטינים עדיין פתוח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully