וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתולוג העריך: אדם נוסף מעורב ברצח הזוג מעוז

נגד דניאל מעוז תלוי ועומד כתב אישום בגין רצח הוריו, במטרה לקבל את כספי הירושה. מחשיפת "ידיעות אחרונות" עולה כי נוכח מאפייני הפציעה של הקרבנות, עולה חשד שאדם נוסף מעורב במעשה

האם מאחורי הרצח המזעזע בירושלים עמדו שני אנשים, ולא רק הבן דניאל הנאשם במעשה? על פי חשיפת "ידיעות אחרונות" הבוקר (שני), בדיקת הפתולוג שבחן את גופותיהם של נורית ונח מעוז מירושלים העלתה כי ייתכן ומאחורי הרצח עמדו שני אנשים – ולא רק אחד, כפי שמציע כתב האישום נגד בנם של השניים, דניאל מעוז, לו מיוחס המעשה.

רצח בני הזוג בירושלים - כותרות אחרונות
אישום ברצח נגד דניאל מעוז: ”האב זעק לעזרה”
תמר מעוז: ”התמיכה למימון הגנת אחי תיפסק במיידי”
משפחת מעוז: ”לא נתמוך במי שחשוד במעשה עוולה כזה”

נח ונורית מעוז אשר גופותיהם נמצאו ללא רוח חיים בביתם בירושלים, אוגוסט 2011. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
"לאחר בחינת פצעי ההתגוננות של הגופות עולה כי לא ייתכן שמדובר בתוקף אחד". נח ונורית מעוז/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

ממסמך משטרתי שנחשף בעיתון עולה כי מספר ימים לאחר שהתגלו הגופות שוחח מפקח דותן גרליק, קצין חקירות ביחידה המרכזית בירושלים, עם ד"ר קונסטנטין זייצב מהמכון הפתולוגי באבו-כביר, ומהשיחה עלה כי על אף שפצעי הדקירה על שתי הגופות דומים, "תעלות הדקירה של המנוחה עמוקות יותר לעומת תעלות הדקירה של בעלה. מכאן ניתן להסיק שלא מדובר בסכין אחת". לא זו בלבד: ד"ר זייצב טען בהמשך כי "לאחר בחינת פצעי ההתגוננות של הגופות עולה כי לא ייתכן שמדובר בתוקף אחד. לכן, לפי הערכת המנתחים הפתולוגיים, מדובר ביותר מאדם אחד שביצע את הרצח".

ניסה לשוות לזירת הרצח מראה של פיגוע

נגד דניאל מעוז, בן ה-28 מתל אביב, עומד כתב אישום בגין רצח זוג הוריו בדירתם בירושלים לפני כחודשיים. מעוז הכחיש את שנטען נגדו, ומעצרו הוארך עד להודעה חדשה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין יובל קפלינסקי מפרקליטות מחוז ירושלים, מעוז נקלע לחובות של מאות אלפי שקלים עקב הימורים במועדוני קלפים ולכן החליט לרצוח את הוריו כדי לזכות בכספי הירושה.

כתב האישום תיאר את פרטי המקרה המזעזע. על פי הנכתב בו, ביום הרצח גלש מעוז באינטרנט וחיפש מידע באתרים שונים בנוגע לרצח ולקבלת כספי ירושה לאחר רצח. בין היתר, גלש באתרים שתיארו מקרה רצח של הורים על ידי ילדיהם, כמו למשל, רצח של אישה על ידי בנה וכן חיפש מידע על רצח משפחת פוגל באיתמר, זאת על מנת לבחון כיצד יוכל לשוות לרצח מראה של רצח לאומני, וכך לזכות בכספים המיוחלים.

מכתב האישום עולה עוד כי בערב הרצח נסע מעוז מביתו בתל אביב לבית הוריו בירושלים, בסמוך לשעה 11 בלילה, נטל סכין מטבח באורך של כ-18 סנטימטרים, ניגש לעבר אביו שהיה בסלון הבית, ודקר אותו מספר רב של פעמים בכל חלקי גופו. האב, נח, ניסה להיאבק בבנו וצעק לאשתו נורית להזעיק משטרה. נורית, ששהתה בחדר השינה בקומה העליונה. מיהרה לרדת לסלון עקב צעקותיו של בעלה, אז ניגש אליה בנה ודקר אותה מספר פעמים תוך שהיא נאבקת בו וזועקת לעזרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תמר מעוז, שחקנית כדורסל ואחותו של דניאל מעוז , חשוד ברצח הוריו, ספטמבר 2011. עומר מירון
מי עמד מאחורי רצח הוריה? הכדורסלנית תמר מעוז, אחותו של דניאל/עומר מירון

עוד נכתב בכתב האישום, כי לאחר שרצח את הוריו שטף מעוז את הסכין, נסע לתל אביב והשליך את הסכין באחד מפחי האשפה. לאחר מכן, חזר מתל אביב לבית הוריו נכנס לבית וניקה בעזרת אקונומיקה את האזור בו היו מוטלות הגופות ואת הגופות עצמן במטרה לטשטש כל ראיה שיכולה לקשור אותו לזירה. בכתב האישום נכתב עוד כי מעוז נטל סכין מטבח וניקה בעזרתה מתחת לציפורני אצבעותיהם של הוריו מתוך חשש שהשאיר שרידי DNA שלו מתחת לציפורניים. לאחר מכן, נטל מתוך תיקו של אביו כ-1,000 שקלים ושב לתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully