וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מעוז: "לא נתמוך במי שחשוד במעשה עוולה כזה"

22.9.2011 / 10:28

תמר מעוז, בתם של נח ונורית שנרצחו לפי החשד בידי בנם דניאל, פרסמה הודעה יוצאת דופן בפייסבוק. "החלטנו כי התמיכה שניתנה על ידינו למימון עלויות הגנתו תיפסק באופן מידי"

יממה לאחר שהותר לפרסום כי דניאל מעוז נעצר בחשד לרצח הוריו נח ונורית בשכונת רמות בירושלים, פרסמה הבוקר (חמישי) תמר מעוז, אחותו של החשוד, תגובה בדף הפייסבוק שלה, בה היא מתכחשת לדברים שאמר אחיה.

"אתמול נדהמנו לגלות כי שלושה ימים לפני מעצרו, בחר דניאל מעוז להתראיין ולמסור בין היתר דברים בשמנו", מסרה תמר בתגובתה "וזאת למרות החלטה מפורשת ומשותפת של המשפחה שלא להתראיין. לאורך השבוע האחרון התלבטנו בשאלת התמיכה בדניאל, שהפך באחת מאחינו לחשוד ברצח הורינו".

עוד בנושא:

חשד: הסתבך בהימורים ורצח את הוריו בשביל הירושה
הרצח בירושלים: "שמעתי צעקה - 'הוא רוצח אותי'"
הדיווח הראשוני על הרצח הכפול בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נדהמנו לגלות כי שלושה ימים לפני מעצרו, בחר דניאל מעוז להתראיין ולמסור בין היתר דברים בשמנו". העמוד של תמר מעוז בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמר הוסיפה כי "לאור התפתחות החקירה ולאור הממצאים שהובאו בפנינו ופסיקת השופט על הארכת המעצר שלו, החלטנו כי התמיכה שניתנה על ידינו למימון עלויות הגנתו תיפסק באופן מידי, ואף מסרנו על כך הודעה לעורך דינו. חשוב לנו להבהיר כי נוכחותנו באולם הדיונים הייתה על מנת לקבל תמונה מלאה על התקדמות החקירה וההליך המשפטי בטרגדיה הנוראית שהפכה את עולמנו, ולא משום סיבה אחרת".

תמר ביקרה אף את פרסומיו של כתב ערוץ 2 משה נוסבאום. לדבריה, "אנו רואים בחומרה את דברי הכתב, אשר ייחס לנו תמיכה או אהדה לחשוד ברצח הורינו, ללא כל שיחה או בירור העובדות עמנו. אנו מבקשים להביא את הודעתנו בפני הציבור באופן מידי ולא לגרום למשפחה עוגמת נפש נוספת. המשפחה לא תמכה ולא תתמוך לעולם במי שחשוד במעשה עוולה כגון זה". משה נוסבאום מסר בתגובה כי "אני מצטער צער רב ומתנצל על דברי שייחסו לבואם של בני משפחת מעוז לדיון בבית המשפט משום תמיכה בחשוד ברצח. יחד עם זאת, אתמול במהלך הדיון ביקשתי לשוחח עם תמר בדיוק בנושא הזה ואולם היא לא היתה מוכנה לדבר עם כתבים".

דניאל מעוז נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד שרצח את הוריו בחודש שעבר. לפי החשד, המניע לרצח היה ציפייתו של הבן לקבל כספי ירושה כדי לכסות את חובות ההימורים שלו. בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרו של מעוז בשישה ימים ובשבוע הבא יוגש נגדו כתב אישום.

מעוז, שהיה לטענת המשטרה מהמר כפייתי וצבר חובות של מאות אלפי שקלים לבנקים ואנשים פרטיים, הגיע לבית הוריו במוצאי שבת, 13 באוגוסט. בשלב מסוים הוא נטל סכין מהמטבח, נאבק עם אביו ודקר אותו למוות באכזריות. לאחר מכן רצח את אמו בדקירות.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully