וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקיעה טובה: ראש עיריית לונדון כבש את השופר היהודי

לצד קידום קו אופניים שנקרא על שמו, יצא בוריס ג'ונסון לשעה קלה כדי לקיים מצווה חשובה. מי שנחשב כה פופולרי עד שיוכל להתמנות לראש ממשלה, ממשיך לחיות חיים מרגשים למדי - לדעתו

ראש עיריית לונדון נראה משועשע למדי בסוף השבוע, כשניסה שוב ושוב לתקוע בשופר בביקור ברחובות פינצ'לי בצפון העיר, בסיור שערך בשכונה לקראת יום הכיפורים. ג'ונסון – אחד הפוליטיקאים היחידים בעולם שידוע ראשית-כל בשמו הפרטי, בוריס - לא ציפה שהרב הראשי של בריטניה, ג'ונתן זקס, יבקש גם ממנו לקיים את מצוות החג. בתחילה, ריאותיו לא עמדו באתגר, אך לאחר הדרכה קצרה, הצליח ג'ונסון לגייס מספיק אוויר כדי לשחרר לאוויר תרועה, גם אם קצרה למדי, וזכה למחיאות כפיים מתושבי השכונה היהודית.

בוריס: הליצן שכבש את לונדון
האולמיפיאדה של בוריס תהיה מנצחת

בוריס ג'ונסון, ראש העיר לונדון, במוזיאון השעווה בעיר, 2009. Sang Tan, AP
ג'ונסון, למרות ההתבטאויות הגזעניות ושערוריות המין, זוכה לפופולריות עצומה ונחשב למי שלא חוטא בצדקנות כמו שאר הפוליטיקאים. בוריס/AP, Sang Tan

על פי המסתמן, ג'ונסון יכול להיות רגוע לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בשנה הבאה, גם מבלי להזדקק לקול היהודי. הפופולריות של ראש העיר האקסצנטרי נותרה בעינה, מאז שזכה ב-2008 למעל מיליון קולות בקלפי. מי שמכונה ה"פצצה הבלונדינית", ו"הבריון השכונתי", בעל הדיבור המהיר והשפה החדה – הגזענית לרוב, מרשה לעצמו להתפנות בימים אלה לשלל פעילויות, ובין היתר הקדיש זמן רב לטפל בסקנדל מקומי. "אנשי בוריס" פעלו בקדחתנות, לפי הצהובונים, כדי להסיר מחוצות העיר קמפיין נרחב, ששיווק אתר שמארגן למנוייו מפגשי-מין מפוקפקים. מנהלי האתר בחרו לפרסמו דווקא באמצעות דיוקנו של ג'ונסון, תחת הכותרת "זה לא משנה איך אתה נראה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התקווה הצהובה הגדולה?

בוריס, או "בו-ג'ו", שרד בשלום את מהומות הקיץ האלימות בלונדון, ומעט הקולות שדרשו את הדחתו נדמו. הוא חופשי כעת לקדם את ההכנות לאולימפיאדה שתיערך בעיר בשנה הבאה, ובמקביל, לטפח את מיזם האופניים שהשיק, שמכונה, איך לא, "בוריס-בייק". הוא מזמין את עצמו כמעט מדי יום להתארח בטלוויזיה – ויש לו ניסיון בכך: הוא השתתף בעבר בין היתר בפרקים של אופרת הסבון "איסט אנדרס" והתחרה במרוץ מכוניות בתכנית הפופולרית "טופ-גיר" (מאוחר יותר, יאשים את "הכביש החלקלק" בתוצאה העגומה שהשיג).

עדיין לא ברור מה יהיה הצעד הבא של ג'ונסון. למרות קמפיין השמצה מביך שמנהל נגדו קודמו בתפקיד, קן ליווינגסטון, בלונדון עדיין אוהבים את הבריון השכונתי שלהם, שאומר את האמת בפנים; אך ספק אם לונדון תהיה התחנה האחרונה של בוריס: ברקע אכזבת הבוחרים מהקואליציה המגומגמת של הממשלה, יש מי שכבר צופה לו את ראשות הממשלה הבאה, בבחינת "יותר גרוע מקמרון, כבר לא יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully