וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת ההרוג מהגראד אחרי הלידה: "הרגשתי שהוא לצדי"

רמי שני

9.10.2011 / 17:30

לילך שושן, אלמנתו של יוסי שושן אשר נהרג מפגיעת טיל גראד בבאר שבע לפני כחודשיים, ילדה אתמול בן. בראיון ראשון לאחר הלידה היא מספרת על הקושי להכיר בכך שהרך הנולד לא יכיר את אבי

תאגיד כאן

(צילום: באדיבות הערוץ הראשון)

לילך שושן, אלמנתו של יוסי שושן, אשר נהרג לפני כחודשיים מפגיעת רקטת גראד בבאר שבע, לא מצליחה להיפרד. אתמול (שבת) היא ילדה את בנו של יוסי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. בראיון ראשון לאחר הלידה, סיפרה לוואלה! חדשות כי יוסי המתין להולדת בנו בהתרגשות, והיא מרגישה שהוא נוכח שם איתם, במובן מה. "הוא לא היה עוזב אותו אם היה איתו. עכשיו הוא איתי ולא איתי. בחדר הלידה הרגשתי שהוא היה איתי. איתנו. חשתי בנוכחות שלו, למרות שלא יכולתי לראות אותו".

יוסי שושן הותיר אחריו גם שתי בנות, בנות שבע וארבע. אלמנתו, שהייתה במהלך שלבי הריון מתקדמים במותו, הובאה להלוויה על אלונקה. "אני כל הזמן מחכה לראות אם הוא יחזור, אך הוא לא מגיע", ספדה לילך לבעלה בהלווייתו. "אני מדמיינת שהוא במקומות אחרים בהם הוא לפעמים נמצא, ורק אחרי זמן אני מבינה שהוא לא יחזור. אלוהים לוקח אליו את הטובים. רק את הטובים".

כשהיא אוחזת בזרועותיה את הרך הנולד, מספרת לילך בדמעות, כי היא "מאחלת לילד שיהיה לו רק טוב ושיהיה כמו אבא שלו. שימשיך בדרך של אבא שלו. אני רואה בו את יוסי. יש דמיון בינו לבין האב". לדבריה, עוד לא החליטה מה יהיה שמו של התינוק, אך אמרה שאחד משמותיו יהיה שם סבו – שמעון.

יוסי שושן הועסק כפקח עירוני במועצת אופקים, במקביל לעבודתו כמאמן נוער בקבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע. ב-20 לאוגוסט, כשנשמעה האזעקה, נסע לאסוף את לילך מבית אחיה בשכונת רמות בבאר שבע. הוא יצא מרכבו וביקש לתפוס מחסה, אך רקטת הגראד התפוצצה בסמוך לו – ורסיסיה גרמו לפגיעה הקטלנית.

עוד באותו נושא
אלמנת ההרוג מגראד בבאר שבע ילדה בן במהלך החג
אשת ההרוג מבאר שבע הגיעה להלוויתו על אלונקה
יוסי שושן הוא ההרוג מפגיעת גראד בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully