וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת ההרוג מבאר שבע הגיעה להלוויתו על אלונקה

רמי שני

21.8.2011 / 18:00

אלפים ליוו את יוסי שושן, שנהרג אתמול מפגיעת גראד בבאר שבע, למנוחות בבית העלמין באופקים. אשתו, לילך, הגיעה על אלונקה בשל היותה בחודש ה-9 להריונה. השרה לבנת: "נחזיר ההרתעה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

אלפים מתושבי העיר באר שבע ליוו היום (ראשון) למנוחות את יוסי שושן, שנהרג אתמול מהתפוצצות רקטת גראד בבאר שבע. שושן, בן 38 במותו, הותיר אחריו שתי ילדות בנות שבע וארבע, וכן את אשתו לילך, בחודש התשיעי להריונה, שבשל מצבה הגיעה לבית העלמין כשהיא שוכבת על אלונקה.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
יוסי שושן הוא ההרוג מפגיעת הגראד בבאר שבע
ההרוג בבאר שבע: מאמן השוערים של קבוצת הנוער
השר מרגי: ”ההרוג מפגיעת הגראד כן נשמע להוראות”

לוויתו של יוסי שושן שנפגע מפגיעת גראד באופקים, אוגוסט 2011. רויטרס
הותיר אחריו אשה הרה ושתי בנות. הלוויתו של שושן, היום/רויטרס

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, נשאה דברים בהלוויה. לבנת אמרה כי "ממשלת ישראל תפעל בעוצמה ותחזיר את ההרתעה. כמו שחוסלו אנשי ועדות ההתנגדות, כך יחוסלו אלה שממשיכים לפגוע בישראל". ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג (עבודה) אמר בהלוויה כי "עם ישראל אומר היום לאותם מרצחים: לא תכניעונו. גם אם תיקחו מאתנו את הטובים ביותר – בסופו של דבר אנחנו ננצח, כמו שניצחנו את עמלק".

ההרוג ובת זוגו העתיקו לאחרונה את מקום מגוריהם מאופקים לבאר שבע, וששושן הועסק כפקח בעיריית אופקים, במקביל להיותו מאמן נוער בקבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע. אתמול נסע שושן לאסוף את אשתו מבית אחיה בשכונת רמות בבאר שבע, כשלפתע נשמעה האזעקה. הוא יצא מרכבו וביקש לתפוס מחסה, אלא שהרקטה התפוצצה בסמוך לו ורסיסים גרמו לפגיעה הקטלנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully