וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת ההרוג מגראד בבאר שבע ילדה בן במהלך החג

רמי שני

8.10.2011 / 20:01

בחודש אוגוסט האחרון נהרג יוסי שושן מפגיעת גראד בעת שהיה בדרכו לאסוף את אשתו לילך, אז בהריון מתקדם. היום, היא ילדה את בנו. "הוא יסב לה אושר ושמחה", אמרה המיילדת

לילך שושן, אלמנתו של יוסי שושן שנהרג בחודש אוגוסט האחרון מפגיעת טיל גראד בבאר שבע, ילדה במהלך יום כיפור (שבת) בן במרכז היולדות "סבן" בבית החולים סורוקה בעיר. טרם כניסתה לחדר הלידה אמרה שושן לאחיות ולבני המשפחה שליוו אותה, כי היא חשה שבעלה עוד נמצא בסביבתה. לדבריה, היא עדיין לא החליטה על שמו של התינוק, אך אמרה הוא יקרא גם על שם סבו - שמעון.

"אחרי האירוע בו נהרג בעלה, נוצר קשר בין שירותי הרווחה והשירותים הסוציאליים בבית החולים, על מנת שנוכל ללוות את לילך בלידה", סיפרה איריס רז, המיילדת. "מדובר במקרה מיוחד של אמא שחוותה טראומה שצריכה ללדת וצריכה להמשיך את החיים עם יתר ילדיה. היו לנו שני מקרים של לידות אחרי אסון הכרמל. היו לנו פגישות הכנה והיכרות. היא הגיעה היום בבוקר. זאת הייתה סיטואציה מאוד מרגשת ומיוחדת, שלוותה גם בכאב נפשי וגם בכאב פיזי, אבל התוצאה של הלידה יפה. נולד תינוק יפהפה והוא בטוח יסב לה אושר ושמחה".

אבי התינוק, יוסי שושן, נהרג לפני כחודש וחצי בתפוצצות רקטת גראד בעיר. הוא היה בן 38 במותו והותיר אחריו שתי ילדות בנות שבע וארבע. אשתו לילך הייתה באותה העת בהריון מתקדם ובשל מצבה היא הגיעה להלוויתו כשהיא שוכבת על אלונקה. "אני כל הזמן מחכה לראות אם הוא יחזור, אך הוא לא מגיע", ספדה לילך לבעלה בהלווייתו. "אני מדמיינת שהוא במקומות אחרים בהם הוא לפעמים נמצא ורק אחרי זמן, אני מבינה שהוא לא יחזור. אלוהים לוקח אליו את הטובים. רק את הטובים".

שושן הועסק כפקח בעיריית אופקים, במקביל להיותו מאמן הנוער בקבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע. ב-20 באוגוסט הוא נסע לאסוף את לילך מבית אחיה בשכונת רמות בבאר שבע, כשלפתע נשמעה האזעקה. הוא יצא מרכבו וביקש לתפוס מחסה, אלא שהרקטה התפוצצה בסמוך לו ורסיסיה גרמו לפגיעה הקטלנית.

עוד באותו נושא
אשת ההרוג מבאר שבע הגיעה להלוויתו על אלונקה
מאמנה לשעבר של הפועל באר שבע: "משתדלים להמשיך בשגרה, למרות הכל"
יוסי שושן הוא ההרוג מפגיעת הגראד בבאר שבע

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully