וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן רומז: אולמרט הופל כי היינו קרובים להסכם

ניר יהב

9.10.2011 / 9:30

יו"ר הרשות טען כי נהג להגיע מידי שבוע לביתו של ראש הממשלה לשעבר ואמר כי השניים כבר כמעט והגיעו להסכם עקרוני על סוגיות הסדר הקבע, אלא שאז "נפל" אולמרט ונעלם מהחיים הפוליטיים

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, תוהה האם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נפל או הופל מתפקידו? בהרצאה שנשא אמש (שבת) במהלך ביקור ברפובליקה הדומיניקנית סיפר אבו מאזן: "הייתי מגיע כל שבוע לביתו של אולמרט, וכמעט הגענו להסכם עקרוני סביב סוגיות הסדר הקבע. אלא שלפתע אולמרט נפל. האם הוא נפל או הופל? רק ההיסטוריה תחשוף את האמת שבגללה אולמרט נעלם מהחיים הפוליטיים ועימו נעלמו ההסכמים שישראל הייתה אמורה לחתום עליהם".

בהמשך ההרצאה האשים אבו מאזן את ישראל ואת כלי התקשורת הישראלים בניסיון לגרור את הפלסטינים לאינתיפאדה אלימה שלישית: "הם רוצים שנהיה קיצוניים, הם רוצים שנפתח באש. אבל אנחנו לא נעשה את זה ולא ניגרר אחר בקשותיהם של העיתונים הישראלים לאינתיפאדה שלישית".

"אני נולדתי בצפת בשנת 1935", סיפר יו"ר הרשות על עצמו. "אני אומר לכם: 97% מפלסטין הייתה שלנו, אולם אז הגיעה החלטת החלוקה, היו מלחמות, ולבסוף הסכמנו להקים מדינה על 22% מהשטח. אלא שכעת הם נטפלים אלינו כשהם מקימים התנחלויות וגדר, שאותה הם בונים על אדמותינו לאחר שרצחו את המנהיג הישראלי האמיץ יצחק רבין ותהליך השלום הופסק".

עוד באותו נושא
אבו מאזן: "טורקיה יכולה למלא תפקיד במשא ומתן"
"אבו מאזן העביר עמדות בכתב - נתניהו התעלם"
אבו מאזן שב לרמאללה: "נישאר על האדמה הזאת"

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully