וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדאם המצרי" ממיטת האשפוז: כך חמקתי מניצול מיני

לרוע מזלו של מוחמד, הוא דומה מאוד לידוען מסוים, וסובל זה זמן רב מאיומים - אך לא מצד מעריצים טורדניים, אלא ממפיקי פורנו, שמנסים לאלץ אותו לגלם בסרטיהם את הדיקטטור העירקי

יש כפילים מקצועיים שכפילותם אומנותם: הם מוזמנים לאירועים חברתיים, מחלקים חתימות למעריצים מושבעים, ומופיעים בקומדיות מזנים שונים. מוחמד בשיר, לעומת זאת, מעולם לא ביקש להיחשב כ"סדאם המצרי": הדמיון הרב שלו לרודן העירקי המנוח מציב אותו בסכנת חיים ממשית.

העיתון המצרי "אל-אהראם" דיווח אתמול (שבת) כי בשיר חמק לאחרונה בעור שיניו מגורל אכזר, וניצל ממוות. בשיר, שסיפר למהדורת האינטרנט של העיתון את סיפורו האישי, דבק בגרסתו לאירוע האלים שחווה, שכלל, לדבריו, ניצול מיני תחת איומים. בשיר סיפר כי הוכה באכזריות על ידי כנופיה של גברים חמושים. המיליציה האכזרית, לפי בשיר, לא פועלת בשליחותו של ארגון טרור - אלא מאלצת גברים שדומים לסדאם חוסיין להשתתף בסרטים פורנוגרפיים, ולאחר מכן מוכרת את הסרטים תמורת רווח רב, כ"מזכרות" מימים עברו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיווח של "אל-אהראם" לא נכתב אם בשיר אי פעם שקל לגלח את זקנו, כך שיידמה פחות לסדאם חוסיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם היו שלושה, ואקדחים תלו מחגורותיהם", סיפר בשיר על מה שאירע לו בשבוע שעבר. הוא צעד סמוך לבית קפה באלכסנדריה, ואז התנפלו עליו השלושה, שנהגו במשאית שחורה, וחטפו אותו למקום לא ידוע. הזיכרון האחרון של בשיר מ"החוויה הטראומתית - גם אם קצרה", להגדרתו, הוא ויכוח סוער בין החוטפים, שהוביל לעצירה בצד הדרך ולהשלכתו אל הכביש.

היקף הצרכנים לא ברור, אך לשחקנים משולם סכום עתק

בשיר, "מוסלמי אדוק", כלשון הסיפור, נחבל בפניו כשהושלך מהרכב, וכשהביט למעלה, נתקל בעוברי אורח שהיו "המומים מדי" כדי להבין את חומרת המצב. בנו, מחמוד, סיפר כי לא מדובר בפעם הראשונה שאביו חווה מקרה מסוג זה: בעבר כבר נתקל "סדאם המצרי" בגברים חמושים "בעלי מבטא עירקי או סורי", שהציעו לו שני מיליון לירות מצרית, כדי לגלם את הרודן הידוע לשמצה בסרט למבוגרים. בשיר האב סירב להצעה, למרות הסכום הגבוה שהוצע לו (כמעט 300 אלף דולרים).

החוטפים, לכאורה, ממשיכים להטריד את בשיר, ככל הנראה בשל מחויבותם לקהל של צרכנים לא-ברור בעלי חיבה לסרטים מסוג זה. הבן סיפר כי אחרי שהאב אושפז, המשפחה קיבלה איומים בטלפון ודרישות שהאב יחזור בו מסירובו להשתתף בצילומים, אחרת ייחטף שוב.

בשיר סבל מהדימיון החזותי שלו לסדאם חוסיין גם טרם הוצאתו להורג של נשיא עירק. כמה אנשים איימו להסגיר אותו לבית הדין, כדי לקבל את מיליון הדולרים שהובטחו כפרס למי שיצוד את הרודן הנמלט. משטרת מצרים, כך דווח ב"אל-אהרם", קיבלה תלונות מבשיר, שנאלץ לשנות את כתובתו כמה פעמים בשל ההטרדות והאיומים על חייו. החוקרים,מן הסתם, יבדקו אם יש סיבה אחרת, פרוזאית יותר, שבגינה האיש נחטף - ולא בהכרח לפי הגירסה המורכבת שגולל.

עוד בנושא
זה עובד גם הפוך: סרטים בסגנון דומה הופקו בישראל
לא רק פורנו: מזכרות מתקופת סדאם הוצעו למכירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully