וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפילים של אמנים מצרים מפורסמים מככבים בסרטים כחולים שמקורם בישראל

8.6.2000 / 18:29

הסרטים מוקרנים תמורת תשלום בבתי קפה הומים מקהל ברחבי מצרים

מאת שי שריג

עשרות סרטים כחולים, שמקורם בישראל, מופצים בשוק השחור במצרים. הפופולריות שלהם גדולה משום שהשחקנים המשתתפים בסרטים הללו דומים במבנה גופם ובתווי פניהם למפורסמים מצריים, לדוגמא לשחקן הנודע עאדל אימאם וזמר השנה עמרו דיאב. כך טוען בגליונו האחרון השבועון "אלערבי" שיוצא לאור בנצרת.

על פי תחקיר שערך העיתון, עשרות סרטים כחולים הופצו בחודשים האחרונים במצרים. הסרטים מוקרנים בבתי קפה ברחבי מצרים בשעות הלילה המאוחרות תמורת תשלום. אזרח מצרי סיפר לכתב העיתון כי שעות הקרנת הסרטים הן העמוסות ביותר, בתי הקפה "מלאים עד אפס מקום" ומחיר המשקאות עולה פי שלושה מאשר מחירם ביום.

בנוסף לסרטים מוקרנים גם וידאו קליפים של שירים מצריים ידועים, כשברקע סצינות מין. שירו המפורסם של עמרו דיאב, "חביבי יא נור אלין", שנבחר לשיר השנה במצרים לשנת 99', הוצג בקליפ על ידי זמר-חקיין ישראלי, כשמסביבו רוקדות שתי בחורות ערומות לגמרי. עוד טוען העיתון כי הסרטים מופקים על ידי במאי ישראלי ממוצא אמריקני, העונה לשם פולין, ועל ידי מעצב מיוחד, שתפקידו להתאים את לבושם ותווי פניהם של השחקנים מישראל לאמנים מצרים מפורסמים.

ניסיונות העיתון לקבל תגובות מהשחקנים המצרים המפורסמים, שאותם חיקו בסרטים הללו, נכשלו. כך, למשל, טען בנו של עאדל אימאם, כאשר הבין במה מדובר, כי אביו נמצא בחו"ל וכי מועד חזרתו למצרים אינו ידוע לו. במקרה אחר השיבה שחקנית מצרית מפורסמת, כי היא אינה מעונינת להגיב על כך עד שלא תראה במו עיניה סרטים שבהן משחקת דמות דומה לה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully