וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי פלג יינזף על ההטרדה המינית של אורלי אינס

על פי הסדר טיעון שגובש בנציבות המדינה, יינזף מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים לשעבר ולא יוכל לעבוד בשירות המדינה במשך חמש שנים. פלג התפטר לפני כשנה לאחר שנודע לו על התלונה נגדו

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים לשעבר, חגי פלג יינזף על שהטריד מינית את אורלי אינס - כך עולה מהסדר טיעון שהושג בנציבות המדינה ופורסם הערב (שלישי) בקול ישראל. על פי הסדר הטיעון, פלג יינזף נזיפה חמורה ולא יוכל לעבוד בשירות המדינה במשך חמש שנים. ההסדר הושג בין ראש אגף המשמעת בנציבות, עורך הדין אסף רוזנברג, לבין פרקליטו של פלג, עורך הדין נבות תל צור.

בנובמבר האחרון הודיע חגי פלג לשר הממונה, יצחק אהרונוביץ', על התפטרות מתפקידו. הוא הגיש את מכתב ההתפטרות לשר, לאחר שנודע לו שמתנהלת נגדו חקירה בשל הטענה כי הטריד את ד"ר אורלי אינס ששימשה כיועצת חיצונית למשרד. לפני מספר חודשים המליצה נציבות שירות המדינה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בהליך פלילי נגד פלג. התיק התנהל בנציבות שירות המדינה, ובשלב מסוים עלתה השאלה האם לפתוח בחקירה פלילית - והוחלט שלא.

חודש לאחר מכן, הפסיק המשרד לביטחון הפנים את העסקתה של ד"ר אינס לאחר שהתלוננה על הטרדות ואלימות מצד פלג. דובריה של אינס מסרו כי "מדובר בהפסקת עבודה לא חוקית, המהווה התנכלות על פי חוק מניעת הטרדה מינית ופיטורים משיקולים זרים".

עוד באותו נושא
היועמ"ש: תלונת אורלי אינס נגד חגי פלג לא תיחקר
מנכ"ל המשרד לביטחון פנים התפטר מתפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully