וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה של ברקו: "תנאי מעצר אישה קשים משל גבר"

4.10.2011 / 17:49

בית משפט השלום ברמלה האריך ביומיים את מעצרה של עורכת הדין שבבניין מגוריה נמצא מחסן ובו אמצעי לחימה רבים. המשטרה הודתה בדיון כי אין בידה עדות הקושרת את ברקו למעשים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שלישי) ביומיים את מעצרה של עורכת הדין לשעבר ליאורה ברקו, החשודה שהסתירה אמצעי לחימה רבים בבניין בו היא מתגוררת. נציג המשטרה אמר בדיון, כי עד כה נחקרו מספר בני אדם בפרשה, בהם אחותה ואימה של ברקו. הוא הוסיף כי החוקרים עדיין ממתינים לתוצאות בדיקות המעבדה, בהן בדיקות DNA וטביעות אצבעות, שלדברי החוקרים יקשרו את עורכת הדין למעשה.

מעצרה של ליאורה ברקו - כותרות אחרונות
מסמים לאמצעי לחימה: כך נפלה עורכת הדין ברקו
חשד: עו"ד ברקו הסתירה אמצעי לחימה בבניין מגוריה
עו"ד ליאורה ברקו הורשעה שסיפקה סמים לאסירים
חצו קו: עורכי הדין הפליליים שהסתבכו עם המשטרה

הארכת מעצר של עורכת הדין ליאורה ברקו, ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
ברקו בבית המשפט, היום/נמרוד סונדרס

נציג המשטרה הודה בדיון כי אין בידי המשטרה עדות אשר קושרת את ברקו למעשים. עוד סיפר החוקר, כי השכן של ברקו שהיה זה שפנה למשטרה מצא את אמצעי הלחימה כשחיפש בחדר דוודים המשותף לכל הבניין, את האוכל של כלבתו.

עורכי הדין של ברקו, ירון ברזילי, ארי קדרי ותמיר סננס, שאלו במהלך הדיון על סמך מה עצרה אותה משטרת ראשון לציון והאשימו את מפקד מחוז מרכז ניצב בנצי סאו כי העביר את התיק לטיפול היחידה המרכזית של המחוז רק בגלל שמה של החשודה והעובדה שהיא הורשעה לפני מספר חודשים בתיק אחר.

עורכי הדין ביקשו מבית המשפט לשחררה למעצר בית וטענו כי מעצרה של אישה קשה שבעתיים מזה של גבר. במהלך הדיון ביקשה ברקו לדבר בפני בית המשפט, אמרה כי היא מבקשת להשתחרר למעצר בית והתחייבה למלא אחר כל תנאי שיציב בית המשפט: "לא הפרתי מעולם את אמון בית המשפט. ביליתי שנה שלמה במעצר בית ולא הפרתי את התנאים אפילו פעם אחת", אמרה. היא ציינה כי השהות בנווה תרצה קשה עבורה בשל עברה כעורכת דין פלילית.

השופט קבע בהחלטתו, כי "יש צורך לתת למשטרה זמן נוסף לביצוע פעולות חקירה". עם זאת, ציין השופט כי ראוי שבית המשפט יפקח על המעצר ולכן לא נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של ברקו בשישה ימים והסתפק ביומיים בלבד.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully