וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראלי כבן 19 טבע למוות באגם ליד אומן

הצעיר בא לאומן כדי להשתתף בהילולה השנתית של הרב נחמן מברלסב. מדיווחים בתקשורת המקומית עולה כי הוא טבל באגם סמוך לבית הכנסת, ונמשה מהמים רק לאחר שעה כשהוא ללא רוח חיים

ישראלי בן 19 טבע למוות אמש (חמישי) באגם סמוך לאומן, בעת שחגג עם חבריו בהילולה השנתית של הרבי נחמן מברסלב. ממשרד החוץ בירושלים נמסר לוואלה! חדשות כי הם אינם מכירים את המקרה.

כמה סוכנויות ידיעות באוקראינה מדווחות כי רבים מהחסידים שבאים לאומן נוהגים לטבול באגמים הסמוכים לבתי הכנסת, ולהשתמש בהם כמקווה מאולתר או כמקום לבצע בו מנהג תשליך, בסיום התפילות המסורתיות. למרות הסכנה שבטביעה באגמים, שחלקם מגיעים לעומק של 15 מטרים, הפקחים המקומיים אינם אוכפים, לפי הדיווח, את איסור הרחצה. לאחר שחבריו של הצעיר הבחינו בהיעדרו, הם הזעיקו למקום צוות הצלה. גופתו נמשתה מן המים ורופאים קבעו את מותו. ההערכה היא כי הצעיר שהה מתחת למים במשך שעה.

לפני שנה בדיוק נרצח באומן שמואל טובול, ישראלי בן 20. הוא נדקר למוות והמשטרה המקומית עצרה שלושה בני אדם בחשד למעורבות ברציחתו. בתום מאמצים רבים, שכללו התערבות של שר הפנים אלי ישי ושל גורמים ממשרד החוץ, הסכימו הרשויות בקייב שלא לבצע נתיחה בגופתו של טובול. גם אחיו, רפאל בן ה-23, נדקר באירוע, ונפצע פצעים קלים. מפרטי המקרה עולה כי שני אוקראינים, שככל הנראה היו בגילופין, שברו שמשה ברכב שחנה מתחת לבית בבעלות המשפחה. קטטה פרצה בין הארבעה, לאחר שהאחים ירדו למטה כדי לסלק מהרחוב את האוקראינים.

עוד בנושא
בספטמבר 2010: שמואל טובול נרצח באומן
עמוס בנתב"ג: עשרות אלפי טסים לאוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully