וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב עכו דקר את אמו ופצע אותה קשה

קובי מנדל

28.9.2011 / 9:21

שוטרים שהוזעקו לדירה בעכו העתיקה מצאו במקום אישה בת 73 שמתבוססת בדמה. בנה המעורער בנפשו נעצר בחשד לביצוע המעשה. במשטרה חושדים שהוא דקר גם את אחיינו שנפצע בינוני

מקרה נוסף של אלימות בתוך המשפחה: תושבת עכו העתיקה בת 73 נדקרה הבוקר (רביעי) ונפצעה באורח קשה. מהמשטרה נמסר כי החשוד במעשה הינו בנה בן ה-45, שנעצר. במשטרה חושדים כי הבן דקר את האם בסכין מטבח, וכן את אחיינו בן ה-20, שנפצע באורח בינוני. השניים פונו לקבלת טיפול בבית החולים בנהריה.

על פי המשטרה, החשוד לוקה בנפשו, והוא יישלח להסתכלות פסיכיאטרית. עוד נמסר כי כשהגיעו למקום השוטרים, אמר: "זו לא אמא שלי".

ביום שבת אירע מקרה דומה, כאשר למיהו ווסה בן ה-78 נמצא ללא רוח חיים בדירת מגורים ברחוב ש"י עגנון בנתניה. מחקירה ראשונה של המשטרה עלה חשד שבנו של ווסה, צעיר בן 27, דקר אותו מסיבה שטרם הובהרה. לדברי המשטרה, גם במקרה זה החשוד ברצח מטופל על ידי רשויות הרווחה מאחר והוא מעורער בנפשו. הוא התגורר עם הוריו ואין לו עבר של אלימות אך הוא מוכר למשטרה בגין עבירות רכוש שביצע. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה של נתניה, ובאותו הערב מעצרו הוארך בשמונה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד בנושא:
חשד לרצח: צער מנתניה דקר למוות אביו הקשיש
כתב אישום נגד דניאל מעוז: "האב זעק לעזרה"
הוארך החשוד ברצח אמו בחיפה: "הקול הורה לי להרוג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully