וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר מנתניה דקר למוות את אביו הקשיש

עלמיהו ווסה בן ה-78 התגלה הבוקר כשהוא דקור למוות בדירת מגורים ברחוב ש"י עגנון בנתניה. מחקירה ראשונה עולה חשד שבנו, בן ה-27, המטופל על ידי רשויות הרווחה דקר אותו למוות

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

עלמיהו ווסה בן ה-78 נמצא הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בדירת מגורים ברחוב ש"י עגנון בנתניה. בני המשפחה מצאו אותו כשעל גופו סימני דקירות רבים, וכן את הסכין ששימשה לביצוע המעשה. הם הזעיקו למקום צוותים של מגן דוד אדום ורופא קבע את מותו של הקשיש. מחקירה ראשונה של המשטרה עולה חשד שבנו של ווסה, צעיר בן 27, דקר אותו מסיבה שאינה ברורה.

לדברי המשטרה, החשוד ברצח מטופל על ידי רשויות הרווחה מאחר והוא מעורער בנפשו. הוא התגורר עם הוריו ואין לו עבר של אלימות אך הוא מוכר למשטרה בגין עבירות רכוש שביצע. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה של נתניה.

ממלא מקום מפקד תחנת נתניה סגן ניצב רצון פרץ, סיפר כי "בסביבות השעה שבע בבוקר התקבלה קריאה על אירוע הרצח. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ומצאו את גופתו של האב כשהוא דקור בכל חלקי גופו בחדר השינה, הזירה הייתה מזעזעת". פרץ הוסיף כי מחקירה ראשונית עולה כי "החשוד ברצח ככל הנראה ביצע את המעשה בהתקף אמוק".

מוקדם יותר השבוע הותר לפרסום כי המשטרה עצרה את דניאל מעוז, בן 28 מתל אביב, בחשד שרצח את הוריו נח ונורית מעוז בדירתם בשכונת רמות בירושלים בחודש שעבר. על פי החשד, המניע לרצח היה ציפייתו של מעוז לקבל כספי ירושה כדי לכסות את חובות ההימורים שלו. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של מעוז בשישה ימים, אז צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.


עוד באותו נושא
קשישה נמצאה מתה - המטפל קפץ מהגג
חשד: הסתבך בהימורים ורצח את הוריו בשביל הירושה
אחותו של החשוד ברצח: "התמיכה למימון הגנת אחי תיפסק במיידי"


לפניות לכתב: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully