וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אמו: "הקול הורה לי להרוג"

קובי מנדל

7.9.2011 / 15:41

תושב חיפה בן 47 התקשר לפנות בוקר למשטרה והתוודה: "רצחתי את אמי". בית המשפט האריך את מעצרו ב-7 ימים והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. גופת האם תנותח במכון לרפואה משפטית

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית המשפט השלום בחיפה האריך היום (רביעי) בשבעה ימים את מעצרו של צבי גנדי רוזנברג, בן 47 מחיפה, החשוד ברצח אמו אטל בת ה-73 לפנות בוקר בדירתם ברחוב חטיבת כרמלי בעיר.

מפקד תחנת חיפה ניצב משנה משה כהן מסר לוואלה! חדשות כי בחקירתו טען החשוד שקולות נכנסו לראשו והורו לו להרוג את אמו. בדיון שהתקיים בבית המשפט מסר נציג המשטרה כי לאחר חקירה ראשונית הופנה החשוד לתסקיר פסיכיאטרי.

עוד מסרה המשטרה כי מיד לאחר המעשה, החשוד התקשר למשטרה מדירתו, והתוודה כי חנק למוות את אמו באישון לילה. המשטרה הוזעקה לדירה ופתחה בחקירה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב כרמל קבעו את מותה של האם, שגופתה התגלתה במקום כשעליה סימני אלימות, והעבירו אותה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

השופטת תמר נאות פרי ציינה בהחלטתה כי החשוד נבדק במיון בית החולים רמב"ם בחיפה והרופא המטפל המליץ כי הוא כשיר מבחינה פסיכיאטרית להשתחרר מבית החולים. יחד עם זאת, השופטת המליצה על ביצוע בדיקה פסיכיאטרית נוספת בתקופת מעצרו. כמו כן השופטת נענתה לבקשת הסנגור שנציג מטעמו ישתתף בביצוע נתיחת גופת האם.

הדיווח הראשון - גבר מחיפה התקשר למשטרה: "רצחתי את אמי הקשישה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully