וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ב"תג מחיר" בבסיס צה"ל בבנימין - למעצר בית

יהושע בריינר

27.9.2011 / 20:54

עוד כישלון למשטרה במרדף אחר מבצעי פעולות "תג מחיר"? אלכס אוסטרובסקי, שנחשד בהשחתת רכבי צה"ל, שוחרר בתנאים מגבילים. "מה שהחל במעצר בקול תרועה רמה הסתיים בקול ענות חלושה"

מבוכה למשטרה: פעיל הימין אלכס אוסטרובסקי, שנחשד בביצוע פעולת "תג מחיר" בבסיס חטיבת בנימין ובהשחתת כלי רכב צבאיים לאחר פינוי מבנים במאחז מגרון, שוחרר הערב (שלישי) למעצר בית למשך חמישה ימים. מעצרו של אוסטרובסקי הוארך הבוקר בבית משפט השלום בפתח תקוה ביממה נוספת, אולם הערב החליטו חוקרי היאחב"ל לשחרר אותו בתנאים מגבילים.

אוסטרובסקי, תושב עלי בן 26, הוא פעיל מוכר במאחזים. מעצרו המתוקשר היה אמור לטענת המשטרה להבשיל לכדי כתב אישום, אך נראה שכמו באירועים קודמים של "תג מחיר", שבהם החוקרים היו משוכנעים כי הצליחו ללכוד את המבצעים, גם הפעם שב"כ והמשטרה צפויים להיכשל.

פרקליטו של אוסטרובסקי, עו"ד עדי קידר מעמותת "חננו" הגיב לשחרור מרשו ואמר כי "מה שהחל במעצר בקול תרועה רמה הסתיים היום בקול ענות חלושה. המשטרה עצרה את מרשי בצלצולים רמים והערב משחררת אותו כמו גנבים בלילה. התנהלות היאחב"ל מביישת והמשטרה מצטרפת לשב"כ בביצוע מאסרי שווא ללא ראיות".

עוד בנושא:

המשטרה על החשוד ב"תג מחיר": "מסכן ביטחון המדינה"
הדיווח על מעצרו של אלכס אוסטרובסקי
נתניהו גינה השחתת רכבי צה"ל: "עבריינות נתעבת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully