וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' ופרץ על במה אחת: "היריב הוא נתניהו"

פנחס וולף

27.9.2011 / 19:52

זחוחים מהפריימריז לראשות המפלגה ומהסקרים המחמיאים, התייצבו כל חברי הכנסת של העבודה לטקס לשנה החדשה. שלי יחימוביץ' ועמיר פרץ מאוחדים במטרה: ראש הממשלה נתניהו

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

לראשונה מאז הפריימריז לראשות מפלגת העבודה, עמדו הערב (שלישי) כל חברי הכנסת של המפלגה על במה אחת. הדבר אירע במהלך טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, שנערך בבית ברל. יו"ר המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', התייחסה בנאומה להמלצות הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי בראשות הפרופ' מנואל טרכטנברג. לדבריה, "ועדת טרכטנברג ומסקנותיה הם חוק ההסדרים החדש נוסח נתניהו. יש כל כך הרבה אחיזת עיניים בדו"ח, אבל עלינו הם לא יכולים לעבוד".

אחרי הפריימריז בעבודה - כותרות נוספות:

סקר: יחימוביץ' גורפת 22 מנדטים, קדימה יורדת ל-18
פרץ ליחימוביץ': מושיט לך יד, אך מעשייך הם שיקבעו
אחרי הניצחון: יחימוביץ' בקמפיין לגיוס תרומות

שלי יחמוביץ ועמיר פרץ בפגישה בבית ארלוזוב, ספטמבר 2011. דרור עינב
"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם קדימה בנושא המדיני אבל בנושא כלכלה אנחנו אלטרנטיבה". פרץ ויחימוביץ' בפגישתם היום/דרור עינב

יחימוביץ' הוסיפה כי "אנחנו היחידים היום במפה הישראלית שמסוגלים להציג אלטרנטיבה שלטונית סוציאל-דמוקרטית לסדר יום קפיטליסטי מבית מדרשו של נתניהו, שקדימה שותפה לו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם קדימה בנושא המדיני אבל בנושא כלכלה אנחנו אלטרנטיבה לקדימה. הם אלה שיביאו חלופה? אנחנו נהיה החלופה ולנו הציבור יאמין כי אנחנו מאמינים לכך באמת. אנחנו נהיה במקום קדימה, אלטרנטיבה שלטונית".

יחימוביץ' התייחסה גם לסקר "הארץ", לפיו מפלגת העבודה בראשותה תקבל 22 מנדטים ותהפוך למפלגה השנייה בגודלה בישראל. "אל תחשבו שגשם של מנדטים ייפול עלינו משמים", אמרה יחימוביץ' לבאי הטקס, "זה יקרה רק בעבודה קשה והחזרת אמון הציבור בנו. בואו נהיה חרוצים ונאמנים להשקפת עולמינו כדי לדאוג לכך שהסקרים לא יישארו רק סקרים. זה יושג בעזרת סדר יום אמיתי וגם באחידות בינינו. כולנו שוחרי שלום וסוציאל-דמוקרטים. זה הזמן לשלב ידיים ולשתף פעולה כראש חץ אחד".

יחימוביץ' התייחסה אף ליריבה? בפריימריז, ח"כ עמיר פרץ, ואמרה כי "אני מאמינה שהעובדה שאנחנו חולקים סדר יום משותף היא זאת שתעמוד ביסוד שיתוף הפעולה בינינו". פרץ מצדו אמר כי "רב המאחד בינינו. נכון שמערכת בחירות יכולה לעשות פצעים אך נתגבר על זה. אני קורא לכל החברים להתעלות מעל המחלוקות. אני מברך אותך שלי על בחירתך, עשית צעד מדהים מאז כניסתך לפוליטיקה. אין ספק שהדבר הזה לא היה יכול להתקיים ללא כישורים ראויים. היריב האמיתי היום זה הליכוד ונתניהו". ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג אמר באירוע כי "את כל הכעסים והמתחים ממערכת הבחירות אני מכניס לבקבוק ומשליך לים ובא לעבוד יחד כי התנועה הזו חשובה לכולנו ולעם ישראל".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully