וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: יחימוביץ' בקמפיין לגיוס תרומות

פנחס וולף

25.9.2011 / 11:46

הסיבוב השני בפריימריז לראשות העבודה, הותיר את מטה יחימוביץ' עם "מינוס לא קטן". בשל כך ביקשה המנהיגה החדשה מתומכיה "לסייע בתרומות". בנוסף, היא שבה וביקשה לפקוד עוד אזרחים

מספר ימים לאחר ניצחונה בפריימריז לראשות מפלגת העבודה, פנתה הבוקר (ראשון) ח"כ שלי יחימוביץ' לתומכיה בבקשה לגיוס תרומות נוספות. לדבריה, הקמפיין לסיבוב השני בפריימריז, הותיר את המטה שלה עם מינוס. באיגרת שנשלחה לתומכיה כתבה יחימוביץ' כי "נשארו לנו עוד עשרה ימים לפי החוק, שבהם מותר לגייס כספים. הסיבוב השני השאיר אותנו עם מינוס לא קטן, ותרומה כספית שלכם (צעירים – גייסו את ההורים) תסייע לנו מאוד".

עוד בנושא:

שלי יחימוביץ': "נציב אופוזיציה אמיתית לליכוד"
פרשנות: מפלגת העבודה חוזרת למרכז הבמה הפוליטית
משלי עד חלי: דרכה המטאורית של יושבת ראש העבודה

מטה שלי יחימוביץ', פריימריז במפלגת העבודה, ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
"תזכרו את תמונת הניצחון, כי רק עכשיו מתחילה העבודה הקשה"/נמרוד סונדרס

כנראה שיחימוביץ' לא תתקשה לגייס תרומות נכבדות בזמן שמותיר לה החוק. מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי מהיום שבו היא הוכרזה כיושבת ראש המפלגה ועד הבוקר, הצליחה יחימוביץ' לגייס תרומות בסך של 9,670 שקלים, שהתקבלו מ-49 תורמים. מתחילת השנה, הצליחה יחימוביץ' לגייס תרומות ממאות אנשים, שנאמדות בכחצי מיליון שקלים. ראש המטה של יחימוביץ', עופר קורנפלד, הביע אופטימיות וציין כי להערכתו הגירעון שאליו נקלע המטה ייסגר.

בנוסף לתרומות, שבה יחימוביץ' וביקשה מתומכיה לפקוד עוד אזרחים למפלגת העבודה. "זה הזמן להתפקד למפלגה. כן, עכשיו, אחרי פריימריז, לא לפניהם", כתבה יחימוביץ', "גם התפקדות המונית עכשיו תחזק מאוד את הדרך שלנו, את המפלגה ואותי".

עוד נכתב באיגרת שפרסמה יחימוביץ': "ניצחנו. תזכרו את תמונת הניצחון, כי רק עכשיו מתחילה העבודה הקשה. נאבקנו בלי כסף, בלי מפקדים מאורגנים, מול מנגנונים שנאבקו בנו בכל הכוח, ובכלים שקופים, הוגנים ואידיאולוגיים שאינם מוכרים בפוליטיקה הישנה. תמיד אהיה נאמנה לסדר היום שלנו. כן, אתפשר. כן, לפעמים אסכים לפחות ממושלם כדי להשיג עוד. כן, לפעמים אכשל. אבל תמיד אשמור על הנקודה הפנימית ועל חוט השדרה האידיאולוגי. לא אדרוש מכם נאמנות אישית עדרית, אלא אך ורק שותפות לדרך, כשחובת ההוכחה עליי".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully