וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירן עשויה לשלוח כלי שיט לחופי ארצות הברית"

מפקד הצי האירני חשף כי בתגובה לנוכחות מעצמות המערב בסמוך לחופי אירן, ייתכן וטהרן תשנע כלי שיט לעבר חופה המזרחי של ארצות הברית. הוא לא מסר פרטים בנוגע למועד או לסוג הכוחות

אירן עשויה לשלוח כלי שיט מטעמה לעבר חופה המזרחי של ארצות הברית – כך חשף היום (שלישי) מפקד הצי האירני, אדמיאל חביבולה סיירי, בראיון לסוכנות הידיעות המקומית IRNA. "כמו שהמעצמות השחצניות שולחות את כוחותיהם לקרבת חופינו, כך אנחנו נשלח נוכחות בעלת עוצמה קרוב לחופים האמריקניים", אמר סיירי במהלך טקס לציון 31 שנים לפתיחת מלחמת אירן-עירק. עם זאת, סיירי סרב למסור פרטים נוספים לגבי העברת הכוחות, לרבות כמות הכוחות וסוגם, או מועד פרישתם באזור.

בנאומו בשבוע שעבר בפני העצרת הכללית של האו"ם תקף נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, את ארצות הברית, והביא בדבריו לנטישת הנאום על ידי נציגי המשלחת האמריקנית. "מי חטף בכוח עשרות מיליוני בני אדם בבתיהם מאפריקה בזמן תקופת העבדות, והפך אותם לקרבנות של תאוות הבצע האמריקנית? מי שמר ותמך בדיקטטורות צבאיות באסיה, אפריקה ודרום אמריקה? מי השתמש בפצצות אטום נגד חפים מפשע?", אמר הנשיא האירני מעל הבימה.

בשלב זה עוד נותרו הנציגים האמריקנים בכיסאותיהם, עד שהתייחס הנשיא האירני למתקפת הטרור ב-11 בספטמבר 2001. הוא קרא לה "מסתורית", ואף ציין שארצות הברית השתמשה בה כתירוץ לפתוח במלחמה נגד מדינות מרכז אסיה – כדי להשתמש במשאבי הטבע שלהן.

עוד בנושא
אחמדינג’אד השמיץ באו”ם - נציגי המערב נטשו
אירן: הכור בבושהר חובר לרשת החשמל הארצית
אירן: ”הפלנו מל”ט אמריקאי מעל מתקן גרעיני”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully