וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: כתב אישום מוגש נגד רוצח הוריו בירושלים

כתב אישום מוגש נגד דניאל מעוז הנאשם ברצח הוריו, נח ונורית, לפני כחודש ביתם בשכונת רמות בירושלים. מעוז נאשם שנקלע לחובות בשל הימורים ורצח את הוריו בכדי לקבל את כספי הירושה

כתב אישום מוגש בשעה זו (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד דניאל מעוז הנאשם ברצח שני הוריו, נח ונורית מעוז, בדירתם בשכונת רמות בירושלים לפני כחודש. מעוז נעצר לפני כשבועיים בתום חקירה של משטרת מחוז ירושלים בחשד שרצח את הוריו לאחר שנקלע לחובות בשל הימורים. לפי החשד, המניע לרצח היה ציפייתו של הבן לקבל כספי ירושה כדי לכסות את חובות ההימורים שלו.

עוד בנושא הרצח:
חשד: הסתבך בהימורים ורצח את הוריו בשביל הירושה
משפחת מעוז: "לא נתמוך במי שחשוד במעשה עוולה כזה"

מעוז, שהיה לטענת המשטרה מהמר כפייתי וצבר חובות של מאות אלפי שקלים לבנקים ואנשים פרטיים, הגיע לבית הוריו במוצאי שבת, 13 באוגוסט. בשלב מסוים הוא נטל סכין מהמטבח, נאבק עם אביו ודקר אותו למוות באכזריות. לאחר מכן רצח את אמו בדקירות.

עם גילוי החשדות, ובעקבות ראיון שהעניק מעוז לערוץ 2 ימים ספורים לפני שהותרו החשדות נגדו לפרסום, הודיעה אחותו של דניאל, תמר מעוז, כי המשפחה תפסיק את התמיכה בו. "לאור התפתחות החקירה ולאור הממצאים שהובאו בפנינו ופסיקת השופט על הארכת המעצר שלו, החלטנו כי התמיכה שניתנה על ידינו למימון עלויות הגנתו תיפסק באופן מידי, ואף מסרנו על כך הודעה לעורך דינו. חשוב לנו להבהיר כי נוכחותנו באולם הדיונים הייתה על מנת לקבל תמונה מלאה על התקדמות החקירה וההליך המשפטי בטרגדיה הנוראית שהפכה את עולמנו, ולא משום סיבה אחרת", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully