וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים הפגינו: "דורשים שקיפות מלאה מתנובה"

סטודנטים ופעילי מחאת הקוטג' הפגינו מול בית המשפט בתל אביב, בו נערך הדיון בין מאיר שמיר לזהבית כהן בסוגיית חשיפת הדו"חות של "אייפקס". "אנחנו שואלים את זהבית כהן: 'מה יש לכם להסתיר'?

סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב ופעילי מחאת הקוטג' הפגינו הבוקר (ראשון) בכניסה לבית המשפט המחוזי בעיר, בשעה בה החל הדיון בין מאיר שמיר לבעלת השליטה בחברה, זהבית כהן, בסוגיית חשיפת הדו"חות הכספיים של "אייפקס". ההפגנה התקיימה על רקע חרם הצרכנים נגד מוצרי החברה שנמשך זה שבועיים. המפגינים הניפו שלטים הקוראים לתנובה "להפסיק לחלוב את הציבור", ולנהוג בשקיפות. "הנהלת תנובה אטומה, דורשים התנהלות שקופה", נכתב על אחד השלטים במקום.

עוד בנושא:
חוקרי רשות ההגבלים העסקיים פשטו על משרדי תנובה
נמשכת הירידה במכירות עקב החרם: "לא ראינו דבר כזה"
עשרות הפגינו מול תנובה ”נגד העושק והחזירות"
יוזמי מחאת הקוטג': "לא רוצים מבצעים, אלא הוזלת מחירים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לציבור בישראל מגיע לדעת את האמת על אופן ההתנהלות שלכם". ההפגנה מול בית המשפט המחוזי בתל אביב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הגענו לכאן היום בשביל לדרוש מתנובה לנהוג בשקיפות", מסר אורי רשטיק, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. "אנחנו שואלים את זהבית כהן: 'מה יש לכם להסתיר'? 'למה אתם מפחדים לחשוף את הדוחות הכספיים שלכם'?"

רשטיק הוסיף כי "לציבור בישראל מגיע לדעת את האמת על אופן ההתנהלות שלכם. הציבור לא מעוניין במבצעים שלכם הוא מעוניין בהורדה קבועה של המחירים. אנחנו דורשים מתנובה לנהוג בשקיפות, לחשוף את התנהלותה ובמקביל לפתוח במשא ומתן אתנו, המוחים. אנחנו ממשיכים בחרם על תנובה בכל הכוח וקוראים לכל הציבור להמשיך להצטרף אלינו". הסטודנטים ציינו כי הם מתכוונים להמשיך בחרם הצרכנים על תנובה, ובמהלך השבוע יקיימו סיירות מחאה נוספות בסופרמרקטים ברחבי הארץ.

הבוקר פשטו חוקרי רשות ההגבלים על משרדי תנובה בצומת גלילות, לאחר שלא העבירה הנתונים שהתבקשה. על פי סעיף בחוק המאפשר זאת, הגיעו החוקרים למשרד והחרימו מחשבים, מסמכים וחומרים אחרים. מתנובה נמסר בתגובה- "נשתף פעולה עם כל בקשה ושאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully