וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של החשוד ברצח אביו בנתניה

24.9.2011 / 21:35

בית המשפט השלום בראשל"צ האריך בשבוע את מעצרו של הצעיר שנעצר הבוקר בחשד שרצח בדקירות סכין את אביו בן ה-78. החשוד לא נכח בדיון לאחר שחש ברע בחקירה, ופונה לבית החולים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן דוד)

מעצרו של הצעיר מנתניה החשוד ברצח אביו הקשיש הוארך הערב (שבת) בשבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. החשוד לא היה נוכח בדיון בבית המשפט לאחר שחש ברע במהלך החקירה, ופונה לבית חולים.

האב, עלמיהו ווסה בן ה-78, נמצא הבוקר ללא רוח חיים בדירת מגוריו ברחוב ש"י עגנון בנתניה. בני המשפחה מצאו אותו כשעל גופו סימני דקירות רבים, וכן את הסכין ששימשה לביצוע המעשה. הם הזעיקו למקום צוותים של מגן דוד אדום, ורופא קבע את מותו של הקשיש.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה חשד שבנו של ווסה, צעיר בן 27, דקר אותו מסיבה שאינה ברורה. לדברי המשטרה, הבן החשוד ברצח מטופל על ידי רשויות הרווחה מאחר והוא מעורער בנפשו. הוא התגורר עם הוריו, ואיננו בעל עבר של אלימות אך הוא מוכר למשטרה בגין עבירות רכוש שביצע.

"בסביבות השעה שבע בבוקר התקבלה קריאה על אירוע הרצח", סיפר הבוקר ממלא מקום מפקד תחנת נתניה, סגן ניצב רצון פרץ. "הזירה הייתה מזעזעת. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ומצאו את גופתו של האב כשהוא דקור בכל חלקי גופו בחדר השינה". פרץ הוסיף כי מחקירה ראשונית עולה כי "החשוד ברצח ככל הנראה ביצע את המעשה בהתקף אמוק".

עוד בנושא:
חשד לרצח: צעיר מנתניה דקר למוות את אביו הקשיש
ביום חמישי: קשישה נמצאה מתה, המטפל קפץ מהגג
החשוד ברצח בני הזוג בירושלים - בנם שהסתבך בחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully