וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 10 תובעת את שב"ס: "נפצעתי במהלך ביקור בכלא"

גלעד גרוסמן

22.9.2011 / 13:30

ילדה שביקרה את אביה בכלא לפני 5 שנים, טוענת בתביעה כי מחיצת הפרדה שנפלה על אצבעותיה, גרמה לה לנזקים ורגשיים. לטענתה, אנשי הכלא לא הגישו לה אפילו עזרה ראשונה. שב"ס: נגיב בבית המשפט

חמש שנים לאחר שנפגעה בידה בעת ביקור אביה בבית הכלא, תובעת ילדה את שירות בתי הסוהר על סכום של 880,000 שקלים. על פי התביעה, שהוגשה היום (חמישי) באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי לבית משפט השלום בפתח תקוה, ביקרו הילדה מ' ואמה את אבי המשפחה בכלא השרון כשהמפגש התקיים בחדר ביקור המפריד בין האסיר לבני משפחתו ובו חלון כבד המתרומם ומאפשר מגע. כשהושיטה מ', אז בת 5, את ידה לעבר אביה, נפלה המחיצה הכבדה על ידה הימנית מסיבה לא ברורה, ומחצה את אצבעותיה.

הסוהרים שנכחו במקום, כך נטען, לא שעו לבכייה של הילדה המבוהלת והותירו אותה מתייסרת מכאבים עזים, מבלי שטרחו להעניק לה עזרה ראשונה או לסייע לאמה. בעקבות האירוע, מ' פונתה ליחידה לרפואה דחופה בבית חולים וולפסון, שם אובחנו שבר ושטפי דם בידה. מאז הפגיעה סבלה הילדה מבעיות מוטוריקה ונזקקה לטיפולים, ובין השאר התקשתה לאחוז בעיפרון בצורה נכונה. באבחון פסיכולוגי אף נקבע כי היא סובלת מעיכוב פיזי, רגשי והתנהגותי, והיא הושארה שנה נוספת בגן. משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה כי התביעה טרם התקבלה אצלם, ולכשתתקבל, הם יגיבו לטענות בבית המשפט.

עוד בנושא:
נערה תובעת את שב"ס: "ערכו עלי חיפוש בעירום"
פעילת ימין התלוננה: סוהרת אילצה אותי להתפשט
בג"ץ לאסיר מוסלמי: בפסח - תאכל מצות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully