וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נפצעה קל מיידוי אבנים באזור שילה

יהושע בריינר

21.9.2011 / 19:20

פלסטינים יידו אבנים לעבר הרכב בו נסעו הפעוטה ואמה באזור תפוח. האבנים שברו את החלון ושברי הזכוכיות פצעו את ראשה של הפעוטה. מוקדם יותר נפצע ישראלי נוסף באורח קל מידויי אבנים

תינוקת בת שנה ושמונה חודשים שמשפחתה מתגוררת באחד מהתנחלויות גוש שילה, נפצעה הערב (רביעי) באורח קל מרסיסי זכוכית לאחר שפלסטינים יידו אבנים לעבר הרכב בו נסעה עם אמה בין צומת תפוח להתנחלות מגדלים. היא נפצעה בראשה וטופלה במקום על ידי מתנדבים של המועצה האזורית שומרון. לאחר מכן פונתה לבית החולים שניידר בפתח תקווה. כוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתור מיידי האבנים.

מוקדם יותר היום נפצע אזרח ישראלי נוסף באורח קל מאבנים שיודו לעבר רכבו סמוך לכפר חלחול צפונית לחברון. באירוע נפגעה שמשת הרכב והאיש נפצע מרסיסי הזכוכית. הוא טופל במקום ולא נזקק לפינוי, אך נזק נגרם למספר כלי רכב נוספים שנסעו בכביש.

מקרה דומה נוסף אירע היום גם בקרני שומרון. תושב המקום דיווח בצהריים כי זיהה פגיעת קליע בשמשה האחורית של רכבו, וכן את הקליע עצמו בתוך הרכב. לדבריו, לא שמע קול ירי במהלך הנסיעה. מחקירה ראשונית עולה, כי הירי בוצע ככל הנראה מהכפר עזון הסמוך בעת שהאיש נסע על כביש 55. בצה"ל ממשיכים כעת לתחקר את האירוע שהסתיים, כאמור, ללא נפגעים.

עוד באותו נושא
מתנחל נפצע בראשו בעימות עם פלסטינים בשומרון
מתנחל ירה לעבר מיידי אבנים, שני פלסטינים נפצעו
צפו: מתנחלים יידו אבנים, חיילים עמדו מנגד


לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully