וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחל ירה לעבר מיידי אבנים, שני פלסטינים נפצעו

יהושע בריינר וניר יהב

21.3.2011 / 14:13

מתנחל שנסע עם רכבו סמוך לחברון טוען כי נרגם באבנים מכיוון הכפר בית אומר. בתגובה הוא פתח בירי. שני פלסטינים נפצעו, אחד מהם באורח קשה. הפלסטינים: השניים השתתפו בהלוויה

אזרח ישראלי פתח בצהריים (שני) בירי סמוך לכפר הפלסטיני בית אומר, צפונית לחברון, לאחר שלטענתו רכבו נרגם באבנים מכיוון הכפר. מקורות פלסטיניים דיווחו כי כתוצאה מהירי נפצעו שני אזרחים פלסטינים. עוד נמסר כי שני הפלסטינים נורו בעת שהשתתפו בהלוויה בכפר וכי אחד מהם נפצע באורח קשה.

עדי ראייה מסרו לסוכנות הידיעות "מען" כי המתנחל עצר את רכבו באמצע הרחוב, ירד ממנה, הלך לכיוון בית הקברות והחל לירות. אחד מהפצועים נפגע בחזהו באורח קשה. השניים הועברו לבית החולים להמשך טיפול. הפצועים הם מוחמד אבו ספייה ואיאד זעאקיק. בעקבות הירי פרצו עימותים בין פלסטינים לבין כוחות צה"ל.

התקרית אירעה בכביש 60 המחבר בין גוש עציון לאזור חברון, אזור בו באחרונה חלה עלייה משמעותית במספר אירועי ידויי האבנים אל עבר כלי רכב ישראליים. לדברי המתנחל, הוא חש בסכנת חיים ועל כן החליט לירות באוויר. כוחות משטרה וצבא הגיעו למקום והמתנחל עבר חקירה ראשונית בשטח.

במהלך הבוקר דיווח ארגון "בצלם" כי פלסטיני כבן 32, תושב חירבת-טובא שבדרום הר חברון, נדקר בחזהו על ידי רעול-פנים סמוך לחוות מעון. מקורות פלסטיניים דיווחו לארגון כי האיש, מחמוד עוון, פונה על ידי הסהר האדום לבית החולים עאליה בחברון במצב בינוני. מהמשטרה נמסר כי הדוקר, ככל הנראה יהודי, נמלט מהמקום. כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת המקרה, שבוצע ככל הנראה על רקע לאומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully