וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילא טופס לוטו בפעם הראשונה - וזכה ב-12 מיליון

מזל של מתחילים: תושב הצפון, אב לשניים וסב לארבעה, החליט למלא לוטו לראשונה בחייו - וזכה. "בלילה חלמתי חלום וכשהתעוררתי החלטתי שאני ממלא לוטו", סיפר. "ידעתי שאמלא ואזכה"

תושב צפון הארץ בשנות ה-60 לחייו, אב לשני ילדים וסב לארבעה נכדים, מילא טופס לוטו בפעם הראשונה בחייו וזכה ב-12 מיליוני שקלים. כשנשאל מה יעשה עם סכום הכסף המכובד, אמר כי "אנחנו מסודרים בחיים גידלנו את ילדינו בכבוד בזכות הרבה מאוד עבודה קשה. יש לנו בית ומכוניות ולא חסר לנו דבר, אבל עכשיו אני יכול לסדר גם את נכדיי ולהבטיח להם עתיד כלכלי טוב".

הזוכה המאושר המשיך וסיפר: "בלילה חלמתי חלום וכשהתעוררתי החלטתי שאני ממלא לוטו. בדרך לעבודה שכחתי לגמרי שהחלטתי למלא וכשנזכרתי חזרתי במיוחד לדוכן הפיס על מנת למלא את הטופס, הרגשתי חובה לעשות זאת, ידעתי שאמלא ושאזכה". לדבריו, "כשהגעתי לדוכן לא היה לי מושג מה עושים, מכיוון שזאת הפעם הראשונה בחיי שאני בדוכן של מפעל הפיס. בשלב מסוים התעייפתי מכך וביקשתי למלא בשיטת 'לוטומט'".

את הטופס, שרכש בעלות 46.40 שקלים, שם הזוכה ביומנו האישי ובמוצאי שבת צפה בהגרלת הלוטו בטלוויזיה. "כתבתי את המספרים שנפלו בגורל והתחלתי להשוות שורה אחר שורה ולא הייתה זכייה", סיפר. הוא הוסיף כי "כבר התייאשתי עד שהגעתי לשורה האחרונה, בדקתי וגיליתי שיש ברשותי את כל המספרים. השמחה וההתרגשות היו עצומים ולמרות שהיה לי ביטחון בזכייה, פתאום לא האמנתי. החלטתי לא לגלות לאשתי, וביום ראשון התקשרתי לבית מפעל הפיס על מנת לבדוק שוב את הטופס ולהיות בטוח שאכן זכיתי".

כאשר סיפר לבסוף לאשתו על הזכייה המשמחת היא לא הבינה במה מדובר, מכיוון שבעלה אף פעם לא ממלא לוטו. "הייתי המומה, אמרתי לו: 'ממתי אתה ממלא לוטו?'. הבטתי בטופס בתדהמה ואז הוא אמר: 'מחר יש לך יום הולדת, זאת מתנת יום ההולדת שלך'", סיפרה אשתו.

עוד בנושא:
גרף 40 מיליון בלוטו, עשור אחרי זכייתו הקודמת
האישה "בת המזל" בעולם: 4 זכיות בלוטו - מקרה?
בן 90 זכה בלוטו: "נכדיי לא יגורו באוהל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully