וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פרי יקרא היום: "לא להקמת מדינה פלסטינית"

טל שלו, שליחת וואלה! לניו יורק

20.9.2011 / 3:03

מי שנחשב לאחד המועמדים המובילים לראשות המפלגה הרפובליקנית יצטרף לח"כ דני דנון במסיבת עיתונאים בני יורק ויאשים את אובמה במהלך הפלסטיני. "הקריאה להקפאת הבנייה הייתה טעות"

מושל טקסס, ריק פרי, יצטרף היום (שני) למאמצים המדיניים למניעת הכרה של האו"ם במדינה פלסטינית, ויקרא למדינות העולם שלא לתמוך בהצעה הפלסטינית להכרה כמדינה. פרי, שנחשב לאחד המועמדים המובילים לראשות המפלגה הרפובליקנית, צפוי להצטרף לח"כ דני דנון (ליכוד) במסיבת עיתונאים בניו יורק, ולהאשים את יריבו הפוליטי, ברק אובמה, בהידרדרות המדינית שהובילה למהלך הפלסטיני באו"ם.

הפלסטינים הולכים לאו"ם - כותרות אחרונות
נתניהו: "קורא לאבו מאזן לפתוח במו"מ ישיר בניו יורק"
בגדה נערכים להכרה באו"ם: עצרות, הפגנות ותהלוכות
שגריר ארה"ב בישראל שפירו: "נכשלנו עם הסכסוך"

במאמר שפירסם בסוף השבוע בוול סטריט ג'ורנל, קרא פרי, נוצרי אוונגליסטי הידוע בשל עמדותיו הפרו ישראליות לתמיכה בלתי מתפשרת של ארצות הברית בישראל אל מול הצעד הפלסטיני באו"ם, כתב כי המהלך "מאיים על ישראל ומעליב את ארצות הברית". פרי הדגיש כי "טעויות שביצע ממשל אובמה עודדו את הפלסטינים לקחת צעדים בכיוון המנוגד לשלום. הקריאה להקפאת הבנייה הישראלית היתה טעות, מפני שהיא הובילה לקיפאון במגעים עם הפלסטינים".

כמו כן, מתח פרי במאמר ביקורת חריפה על "התרחקותו של הנשיא אובמה מישראל, והתקרבותו למשטרים העוינים בסוריה ובאיראן". פרי צפוי לחזור על מסרים אלו גם מחר, במסיבת העיתונאים שתיערך בניו יורק, ולהדגיש כי על ארצות הברית לעשות הכל, לרבות הפסקת העברת כספי הסיוע לרשות הפלסטינית, כדי לבלום את מאמצי הפלסטינים באו"ם.

ח"כ דנון, המבקר בארצות הברית במסגרת ההכנות לשבוע המדיני העמוס באו"ם, צפוי להזמין את פרי לבקר בישראל, וכן לבקש את תמיכתו בהצעה להחיל את הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון, אותה הוא מקדם כמהלך חד צדדי בתגובה למהלך הפלסטיני של הכרה כמדינה באו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully