וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קונצנזוס בממשלה: משה כחלון

28.9.2011 / 12:00

כי הוא מזרחי, כי הוא מגבעת אולגה, כי הוא מוריד מחירים וכי הוא עושה מה שצריך. בקיצור, כי הוא מבין. וואלה! מציגה: הדברים שכולנו עדיין מסכימים עליהם, פרויקט מיוחד לראש השנה

חשבון מכשיר הטלפון הסלולרי שוב מונח, כמדי חודש, בתא הדואר. אתה פותח את המעטפה ועוטה על עצמך ארשת פנים חוקרת. השורה התחתונה בה מופיע סך הסכום ממנו תיאלץ להיפרד מודגשת בכתום/כחול/סגול מבהיל. עד שמשה כחלון נכנס לתפקיד שר התקשורת, חשבו כולם שתשלום ייחודי עבור שיחות בין שני מנויים מחברות סלולריות שונות הן בגדר גזירה משמיים וגם שהחלפת חברה באמצע חוזה, סתם כי בא לך, נושאת קנס כבד בצדה. אז זהו שלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אילוסטרציה: דורון שיינר/מערכת וואלה, צילום מסך

גם אביבה שליט בראש סדר היום הציבורי

וגם לסטנלי פישר כולנו מאמינים

עוד אישים ותופעות בפרוייקט המיוחד של וואלה!: קונצנזוס ישראלי

עם כניסתו לתפקיד, זיהה כחלון, האיש שצמח מחוף גבעת אולגה והגיע עד לשולחן הממשלה, את כשל השוק. הוא, ואנשי משרדו איתרו את הבעיה עליה כולנו משלמים חשבונות מנופחים ובשונה מקודמיו, אמר "קדימה הסתער", ללא מורא מהטייקונים המחזיקים בחברות הסלולר. זו הנקודה הראשונה לזכותו. הוא פתח את שוק הטריו-פול לתחרות (שעדיין לא בשיאה) ונכנס לחשבונות של כולנו, חיפש את אלוהים בפרטים הקטנים, מצא, ודאג שכולם ישלמו פחות, כ-ו-ל-ם. האיש שצמח במרכז הליכוד קם על יוצרו, הביט סביב, והחל לפעול למען כולנו – מה שזיכה אותו בתמיכה הן בתוך הליכוד והן מקרב אלו הסולדים מהסטראוטיפ "הליכודניקי" – מה יותר קונצנזוס מזה?

אלא שאנחנו כל כך מעריכים את כחלון בגלל שאורו בוהק למול חבריו בממשלה. אחרי הכל, הוא ממלא את תפקידו ואינו עושה מעל ומעבר. הוא משרת הציבור, במובנו הרחב, היחיד בממשלה, בה לכל מגזר נציג ושתדלן. גם המחאה החברתית שפקדה את ישראל הקיץ הוסיפה לו נקודות, הוא היה שם תמיד – מזרחי בעל אג'נדה סוציאלית, "האיש שצמח מלמטה" – שמאי הרכב שהיה לראש לשכת שר שלבסוף היה לשר בעצמו. ודבר אחרון: צניעותו וחיוכו הכובש מראים שניתן להיות בעל שררה ולהישאר בן אדם, וגם זו בשורה.


הכי אהבנו: השר היחיד שהציע לסגור את משרדו מחוסר תוכלת

הכי לא אהבנו: מאז התנגדותו לתכנית ההתנתקות הוא ממעט לחשוף את משנתו המדינית

משה כחלון: קונצנזוס?

  • עוד באותו נושא:
  • משה כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully