וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בגדה: פלסטיני נפצע קשה, מתנחל נפצע קל

רגע לפני בקשת ההכרה במדינה פלסטינית באו"ם, פרצו עימותים בין מתנחלים לפלסטינים תושבי הכפר קוסרא, סמוך לשכם. הפלסטינים טוענים שתושב הכפר נפצע קשה מירי המתנחלים

עימותים פרצו בצהריים (שישי) בין מתנחלים לפלסטינים באזור הכפר קוסרא, סמוך לשכם. הפלסטינים טוענים כי תושב הכפר נפצע קשה מירי שביצעו המתנחלים, שטוענים מצדם כי אחד המתנחלים נפצע באורח קל לאחר שנדקר. כוחות גדולים של צה"ל הגיעו למקום וניסו להשליט סדר במקום. פלסטינים רבים התגודדו במקום ויידו אבנים לעבר כוחות הביטחון.

לטענת הפלסטינים, אחד המתנחלים ירה לעבר רגלו של תושב הכפר ופצע אותו באורח קשה. הפלסטיני שנפגע מהירי, פתחאללה אבו-רידה, פונה על ידי צוות של הסהר האדום לבית חולים באזור שכם. גורמים פלסטינים סיפרו לוואלה! חדשות כי "המתנחלים הצליחו לצאת מהכפר ולשוב לבתיהם. אל הכפר הגיעו כוחות של הצבא הישראלי שמנסים להשליט סדר".

בשבועות האחרונים נערכו במערכת הביטחון לאפשרות של עימותים אלימים בין מתנחלים לפלסטינים, על רקע רצונם של הפלסטינים לבקש מהאו"ם הכרה למדינה. קצינים באוגדת איו"ש סיפרו על חשש מתרחיש קיצוני, במסגרתו יחליט חייל זוטר לבצע פרובוקציה ובכך להבעיר את השטח. ברמת השטח של פיקוד מרכז מכונה התרחיש "הרב"ט האסטרטגי". מפקד פיקוד מרכז, אלוף אבי מזרחי, הורה למפקדים בכירים לשהות במהלך הימים הרגישים קרוב למוקדי ההתרחשויות ולעקוב אחרי פעילות החיילים, על מנת למנוע בלבול וטעויות בקבלת החלטות.

הפלסטינים מבקשים מדינה - כותרות אחרונות:

החשש בצה"ל: חייל זוטר יבעיר את השטח בגדה
אבו מאזן: "מוכן לחזור למשא ומתן עם ישראל"
נתניהו החליט: "אנאם בעצרת הכללית של האו"ם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully