וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס: ה-FBI חוקר פריצות למחשבים של ידוענים

אתמול הופצו ברשת תמונות עירום של השחקנית סקרלט ג'והנסון. מקורן, לפי הדיווחים, בפריצה של האקרים לסלולרי שלה. היום אישרה הבולשת כי מתנהלת חקירה של מקרים דומים, ככל הנראה עשרות

האף-בי-איי אישר היום (חמישי) כי מתנהלת חקירה ממושכת של הבולשת אודות שורה של פריצות למחשביהם של מפורסמים בארצות הברית. דוברת הארגון בלוס אנג'לס, לורה איימילר, לא ציינה כמה אנשים נפלו קורבן למעשי ההאקרים ולא פירטה אודות החקירה ומשכה, או על אופי הפריצות. "אני יכולה לאשר כי ה-אף בי-איי חוקר שורה של פריצות למחשבים של אנשים בעלי פרופיל גבוה", אמרה.

בחודש מרץ החלו לזרום בתקשורת האמריקאית דיווחים אודות ידוענים צעירים שנפלו קורבן למעשי האקרים שהצליחו לפרוץ למחשביהם האישיים ולסמאטרפונים שלהם ולשים ידיהם על תמונות ועל פרטי חשבונות דואר אלקטרוני. באותו זמן סירבו באף-בי-איי להגיב לדברים ולהודיע האם פתח הארגון בחקירת המקרים, אשר דווחו בעבר כעשרות.

אתמול דלפו תמונות עירום של השחקנית סקרלט ג'והנסון לאתרי רכילות ולפי כלי התקשורת בארצות הברית, למרות שהאף-בי-איי סירב למסור פרטים אודות הקורבנות, הועלתה הסברה כי מקור תמונות העירום הוא באותה שורה של מקרים עליהם הוכרזה החקירה זה עתה. על פי הדיווח בבלוג הרכילות של ה-"LA טיימס", ג'והנסון הטילה את האחריות למקרה על האקרים שפרצו לטלפון הסלולרי שלה ומשם לקחו את התמונות. היא אף פנתה, לפי הדיווח, לאף-בי-איי בבקשה לחקור את הסוגיה.

עוד באותו נושא
האקרים מצרים פרצו לאתר של חיילים: "נגן על סיני"
קבוצת ההאקרים אנונימוס נקמה בחוסמי הסלולר
האקרים פרצו לטוויטר המחבל הנורבגי: "כלומניק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully