וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: המחלצים ניסו לסייע - הרכב מחץ את האופנוען

קאראם רמפרסאוד בן 21 מניו יורק הועף מאופנועו בעקבות התנגשות, נגרר עם המכונית הפוגעת ונתקע תחתיה. מכשיר הג'ק שנועד להרים את הרכב קרס לפתע והצעיר נמחץ למוות אל מול המצלמות

יח"צ - חד פעמי

צילום: יוטיוב, עריכה: טל רזניק ואמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

צעיר מברוקלין נהרג במהלך ניסיון לחלצו מתחת רכב, שם נתקע: הכל החל כשנהגת כבת 70 שנסעה במכוניתה בניו יורק בתחילת החודש התנגשה באופנוע בו נהג קאראם רמפרסאוד, סטודנט מצטיין למתמטיקה בן 21, שהיה בדרכו למכללה. כתוצאה מן ההתנגשות הועף רמפרסאוד מהאופנוע, הוא נגרר מתחת למכונית למרחק של כ-10 מטרים, ונתקע שם כשהוא סובל מפציעות קשות. צוותי ההצלה שהגיעו למקום החלו בניסיונות החילוץ, ועוברי אורח החלו לתעד את המתרחש.

אחד המחלצים החל להרים את המכונית באמצעות ג'ק, אלא שאז, מסיבה לא ברורה, הפסיק לפתע הג'ק לעבוד, והרכב צנח מטה כשהוא מוחץ את רמפרסאוד הפצוע. אחרי דקות ארוכות של חרדה, שכללו גם התעלפות מצד אחת הנוכחות במקום, הצליחו לחלצו מן הרכב, אך נאלצו לקבוע את מותו. עדי ראייה סיפרו כי מיד אחרי הנפילה הפסיק רמפרסאוד לנשום, ואולם המשטרה טוענת שהוא מת מן הפציעות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

אביו תיאר את רמפרסאוד כסטודנט מבטיח למתמטיקה עם שאיפות גבוהות הוא סיפר כי רצה להיות מורה ובעוד שנה אמור היה לסיים את לימודיו אחיו, רמון, סיפר לניו יורק פוסט כי "הדבר היחיד שאני זוכר זה את פניו אני לא יודע איך לזכור את אחי, אבל אני יודע רק דבר אחד - הוא מת".

עוד באותו נושא
צעיר ישראלי בן 24 נהרג בתאונת אופנוע בהודו
תיעוד: נהג מכונית פוגע באופנוע
רוכב אופנוע בן 20 נהרג ליד צומת כוח בגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully