וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח השגרירות: "רוצה שהשלום עם מצרים יימשך"

פנחס וולף

14.9.2011 / 0:01

אחרי שקיבל שבחים מראש הממשלה, התפנה יונתן למפגש גם עם שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו. "כששמענו שהנשיא ברק אובמה מעורב אישית, התמלאנו בתקווה מחדש"

שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו, נפגש אמש (שלישי) עם יונתן, קצין הביטחון בשגרירות ישראל במצרים. במהלך הפגישה סיפר יונתן לשגריר האמריקאי על הרגעים הקשים שעמם התמודד בסוף השבוע, בעת שהמון מצרי ניסה לפרוץ לבניין השגרירות. "היה רגע בו חשתי שהזמן העומד לרשותנו אוזל ושלחתי מסרון לאשתי שאני אוהב אותה", אמר יונתן לשגריר.

יונתן הוסיף כי "ברגע שהצוות שמע שארצות הברית והנשיא אובמה מעורבים אישית, הם התמלאו בתקווה מחדש. למרות החוויה הקשה, אין מרירות בלבי כלפי העם המצרי. המצרים הם אנשים טובים, אני באמת אוהב אותם ואיני יודע כיצד דברים כאלה קורים. אני רוצה שהשלום עם מצרים ימשיך להתקיים".

שפירו מצדו אמר ליונתן בשיחה כי "יש הרבה דיבורים על הידידות בין ארצות הברית וישראל. בעת משברים, אנחנו מחפשים אחד את השני". שפירו אף שיבח את מקצועיות המאבטחים ש"עמדו בפרץ מול ההמון".

בתחילת השבוע נפגש יונתן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. ראש הממשלה בירך את יונתן על תפקודו ואמר לו: "הפגנת קור רוח שמנע אסון כבד". יונתן, מצדו, הודה לראש הממשלה על המאמצים להשיב אותו ואת יתר המאבטחים בשלום ארצה. "תודה, בלעדיך לא היינו כאן", אמר.

עוד בנושא:

השגריר בקהיר שיחזר: "חשבתי שהם ילכו עד הסוף"
מצרים: נעמיד לדין המעורבים בפריצה לשגרירות ישראל
חבריו של המאבטח בשגרירות: "בחור מוכשר וחזק"

(עדכון ראשון: 23:20, 13.09.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully