וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ תקף את יחימוביץ': "מי שמצביע שלי יקבל ביבי"

פנחס וולף

13.9.2011 / 15:02

אחרי שהצליח לעלות לסיבוב השני בפריימריז לראשות מפלגת העבודה, ירה ח"כ עמיר פרץ את כל החצים לכיוונה של המועמדת השנייה. "יחימוביץ' קיבלה את התגמול עבור הצבעתה בממשלת נתניהו"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

המתמודד לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ כינס בצהריים (שלישי) מסיבת עיתונאים לרגל עלייתו לסיבוב השני בבחירות המקדימות לתפקיד, לאחר שזכה ב-30.9% מהקולות. מולו תתמודד בשבוע הבא ח"כ שלי יחימוביץ' שזכתה אתמול ב-32.2% מהקולות.

היום שאחרי הפריימריז בעבודה - כותרות אחרונות:

בבוקר שאחרי ההפסד, במי יתמוך יצחק הרצוג?
פרץ: "שלי עשתה דילים", יחימוביץ': "אני אנצח"
פריימריז בעבודה: סיבוב שני בין יחימוביץ' לפרץ

עמיר פרץ במסיבת עיתונאים של מפלגת העבודה, ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
"יכול להיות שגם שלי יחימוביץ' תיזכר שיש בעיות מדיניות"/נמרוד סונדרס

במהלך מסיבת העיתונאים שב פרץ לתקוף את ח"כ שלי יחימוביץ' שהקדימה אותו בסיבוב הראשון של הפריימריז. לדבריו, "אני מציע שנגיד את הדברים בדרך טבעית: אי אפשר להמציא אג'נדות. יכול להיות שגם שלי יחימוביץ' תיזכר שיש בעיות מדיניות. אני מוכן שישפטו אותי לאורך כל ימי חיים הפוליטיים, אני לא מסתיר את עמדותיי, גם כשידעתי שזה יסב לי נזק פוליטי".

פרץ הוסיף כי "לצערי, יותר מדי מנהיגים בודקים מהי המציאות ואז מגבשים מדיניות. שלי יחימוביץ' הייתה חביבת ועדת השרים לענייני חקיקה. הם היו מתגייסים עבור כל חוק שהיא הציעה והיא קיבלה את התגמול עבור הצבעתה בממשלת נתניהו. הניסיון שלה לומר שהיא לא תמכה בנתניהו לא נכון. מי שמצביע שלי מצביע ביבי. אנחנו יודעים איזה תמרונים ללא עקבות מפעילה ראשות הממשלה".

בהמשך דבריו קרא ח"כ פרץ לח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג ולעמרם מצנע, לחבור אליו לקראת הסיבוב השני בפריימריז על ראשות העבודה. "אנחנו רואים בהרצוג ובמצנע שותפים טבעיים", אמר פרץ, "שניהם הדגישו שלא ייתכן להגיע למערכה הזאת בלי משנה מדינית סדורה. אני מאמין שבוז'י צריך להיות שותף בהנהגה ביחד איתנו. אנחנו לא מתייחסים לשותפים כאל מונהגים. שלי אומרת כל הזמן 'בוז'י היה שר בממשלה וכרת ברית עם נתניהו', זה לא הוגן. נכון שהוא ישב בממשלה, אבל הוא האמין שנתניהו ישנה את דרכו".

ח"כ פרץ המשיך להבליט בדבריו את האג'נדה החברתית שלו. "מי דיבר על שכר מינימום לפנינו? אנחנו שמנו את הנושאים האלה בשיח הציבורי, מעמד הביניים מתמוטט, הוא מייצר את אותן אנרגיות שנותנות תקווה למעמד המוחלש. אף פעם לא יחשוב אדם על עצמו מבלי לחשוב על אלה שמתחתיו. אם אתה רוצה לעלות, אל תיצור פער. אנחנו היחידים שיכולים לבנות את הקשר ברוטשילד, ג'סי כהן ובאר שבע. בלעדיו החברה תתפרק. אתם מחפשים אדם חברתי, אני מופיע בפניכם כאדם שכל חייו נלחם בסוגיות חברתיות".

ח"כ יחימוביץ' מסרה בתגובה לדברי ח"כ פרץ: "אני מסתייגת הסתייגות עמוקה מהאלימות שבדברי פרץ ומאוסף ההכפשות השקריות וחסרות השחר, אולם אין בדעתי להיגרר לשיח מתלהם. אני משוכנעת שמצביעי מפלגת העבודה סולדים מרטוריקה כזאת ומסגנון כזה של התמודדות פוליטית, וקצה נפשם בהתכתשויות חסרות תועלת. אני ממליצה לעמיר לדבר על הישגיו ולא לעסוק בהטלת בוץ ורפש. מטרת כולנו היא להעצים את המפלגה, הן ערכית והן מבחינת מספר המנדטים, וכולנו צריכים להתכנס סביב מטרה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully