וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכספים מעכבת מימון ועדת טרכטנברג

פנחס וולף

13.9.2011 / 14:10

הוועדה, בראשות חבר הכנסת משה גפני, דחתה העברת 727 אלף שקלים למימון עבודת ועדת טרכטנברג. יו"ר הוועדה משה גפני: "חברי כנסת ומומחים מוכנים לעשות את אותה עבודה בחינם"

ועדת הכספים של הכנסת דחתה היום (שלישי) העברת 727 אלף שקלים למימון ועדת טרכטנברג. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אמר כי "ועדת הכספים דנה כבר שנתיים בבעיות החברתיות. היו אינספור יועצים מקצועיים, ביניהם חברי הוועדה שהיו באים בהתנדבות להציע פתרונות". גפני הודיע כי ייפגש עם טרכטנברג בנושא.

עוד על ועדת טרכטנברג:

טרכטנברג: "מתחייב להגיש המלצות עוד לפני החגים"
ועדת טרכטנברג: "תנו לנו צ'אנס לעשות את עבודתנו"
ועדת טרכטנברג: "על העם לקבוע המדיניות, ולא האוצר"

חברי הוועדה תהו על יוקר עלות פעולת ועדת טרכטנברג. ח"כ שי חרמש (קדימה) טען שעלות הנסיעות מסתכמת ב-20 אלף שקלים לאדם. לטענתם, האוצר לא פירט מה עלויות הוועדה וגפני ציין שהוועדה דנה בשנתיים וחצי האחרונות על יוקר המחיה, ולא צריך להוציא סכומים גבוהים למימון ועדת טרכטנברג, שכן חברי כנסת ואנשי מקצוע מהתחום היו מוכנים לעשות את אותה העבודה בהתנדבות. בסופו של דבר סוכם שגפני יוועד השבוע עם טרכטנברג על מנת למצוא פתרון.

בשיחה עם וואלה! חדשות, הסביר גפני כי "העלויות לא הוסדרו כנדרש כפי שהיה עם יתר ההעברות שניתן עבורם הסבר מפורט. מה גם שאין הצדקה להעביר מאות אלפי שקלים לוועדה ציבורית שנועדה לפתור מצוקה של הציבור שאנחנו כנבחרי הציבור מכירים את המצוקה ודיברנו על הפתרונות מספר רב של פעמים. אפגש עם פרופ' טרכטנברג כדי ללבן עמו את הדברים".

בנוסף, דחתה הוועדה מתן תוספת של חמישה מיליון שקלים לתקציב נסיעותיו לחו"ל של ראש הממשלה והאבטחה של ראש הממשלה. חברי האופוזיציה דרשו הסברים על התקציב הדרוש ופירוט עלויות. יו"ר הוועדה, גפני, החליט לדחות את ההכרעה בנושא לדיון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully