וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חשב שאשתו "סוכנת אויב" ודקר אותה למוות

גלעד גרוסמן

13.9.2011 / 10:40

ג'ון פול סבסטיאן, תייר אוסטרלי בן 55, נאשם שדקר למוות את אשתו ג'וזפין בעת ששהו במלון דן פנורמה בתל אביב. סבסטיאן צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית על מנת לבדוק את כשירותו לדין

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד ג'ון פול סבסטיאן, תייר מאוסטרליה בן 55, בגין רצח אשתו ג'וזפין לפני כשבועיים. לאחר מעצרו נשלח סבסטיאן לבדיקה פסיכיאטרית, לאחר שחקירה ראשונית העלתה שהוא היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע הרצח. כעת הוא צפוי להישלח לבדיקה נוספת כדי לקבוע האם הוא כשיר לעמוד לדין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ניסים מירום מפרקליטות מחוז תל אביב, השניים הגיעו יחד לחופשה, ובמהלך שהותם במלון דן פנורמה בתל אביב, התעצבן סבסטיאן על אשתו, לטענתו בשל סירובה לבטל ייפוי כוח שהעביר לה, ושלטענתו התכוון להעביר לבת זוגו הקודמת. הוא נאשם שהגיע לחדרם בשעת צהריים מצויד בסכין ובעת שהיא שכבה במיטה, הפיל אותה על הרצפה, שיסף את גרונה ארבע פעמים, לאחר מכן דקר אותה בגבה שמונה פעמים והמשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי בקשת המעצר, סבסטיאן נתפס בחדר המלון, הודה ברצח ובמקום גם נמצאה הסכין שבאמצעותה בוצע הרצח, ועליה טביעות אצבע שלו. בחקירתו טען תחילה כי ביצע את המעשים מתוך הגנה עצמית, אך לאחר מכן שינה את גרסתו וסיפר שבת זוגו ניסתה להתגונן בזמן שדקר אותה. בחקירתו הוא טען שהוא סוכן מוסד לשעבר, שגילה לאחר מספר שנות נישואים שאשתו היא "סוכנת אויב".

פרקליטו של סבסטיאן, עורך הדין אייל אוחיון, אמר לאחר הגשת כתב האישום כי סבסטיאן ימשיך לשהות באשפוז עד שתסתיים בדיקת מצבו הנפשי. "בשלב זה, ככל הנראה הוא אינו כשיר לעמוד לדין. עד תום האבחון אין טעם של ממש לאישומים עצמם". הוא הוסיף שאם סבסטיאן אכן יימצא לא כשיר לעמוד לדין הוא יפעל להחזרתו לאשפוז באוסטרליה.

עוד באותו נושא
חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב
רצח בבאר יעקב: מאבטח נורה למוות במהלך שוד בנק
בעל חנות תכשיטים בהוד השרון נרצח במהלך שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully