וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסביות צילמו בנן המאומץ כילדה - ושמו בפייסבוק

אוסטרליה סוערת סביב המקרה שהתגלה בבית משפט לענייני משפחה בניו סאות' וויילס, שהחליט בעקבות פרסום התמונות ה"משפילות" להוציא את הילד בן השש ואת אחותו בת ה-12 מחזקת בנות הזוג

התקשורת באוסטרליה סערה אמש (שלישי) בעקבות פרסומו של מקרה שנדון אתמול בבית משפט לענייני משפחה, במסגרתו הלבישו זוג לסביות ילד בן שש, שהן שימשו לו כמשפחת אומנה, בבגדי ילדה, צילמו אותו - ופירסמו בפרופיל הפייסבוק שלהן את התמונות, שתוארו כ"משפילות".

על פי דיווח ה"דיילי טלגרף" האוסטרלי, בעקבות האירוע, החליט בית המשפט להרחיק מחזקת בנות הזוג את הילד, כמו גם את אחותו בת ה-12. "הו אלוהים, מה אנחנו עושים?", כתבה בהחלטתה השופטת ברברה הולברואו, ששימשה בעצמה כאם אומנת ללא פחות משמונה ילדים. היא הנחתה לפתוח בחקירה לבירור ההחלטה להפקיד את הילד ברשות בנות הזוג מלכתחילה.

השנה: בית משפט באוסטרליה אישר שינוי מין לילד בן 10

על פי הדיווחים בתקשורת האוסטרלית, אחת מבנות הזוג מצויה בימים אלו בטיפולי פריון, בעוד השנייה עוברת טיפולים לקראת ניתוח לשינוי מין.

השר לענייני משפחה בממשלת אוסטרליה, פרו גווארד, הודיע בעקבות חשיפת המקרה כי הוא דורש משירות משפחות האומנה "ברנרדוס", שטיפל במקרה, הסברים לגבי ההחלטה להפקיד את הילדים בידי בנות הזוג. "נדרש לברר אם השירות במקרה הזה היה נאות, ואם התחשבו כנדרש בטובתו של הילד", אמר השר אתמול.

סיפורם של שני הילדים, שתואר בדיון בית המשפט העליון לענייני משפחה של מדינת ניו סאות' וויילס, מתואר כ"אחד הקשים". השניים הוצאו מחזקת הוריהם הביולוגיים בשנת 2006, בעקבות התעללות קשה שספגו מידיהם. ב-2009 הועברו לבנות הזוג הלסביות, וכעת הוצאו גם מרשותן.

עדכון ראשון: 19:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully