וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע פלילי: "ניסו למכור מטען לעבריינים"

רמי שני

12.9.2011 / 19:04

חוקרי ימ"ר נגב עצרו שני חשודים שהיו בדרכם להעביר מטענים לעבריינים נוספים. החוקרים התחזו לשני העצורים ועצרו גם את שאר חברי הכנופיה. ככל הנראה תכננה הכנופיה לבצע פיגוע פלילי

פיגוע פלילי נמנע עם מעצרם של שמונה אנשים, המעורבים בסחר באמצעי לחימה. חוקרי ימ"ר נגב, הצליחו לאתר שני חשודים, בעת שהיו בדרכם למכור מטעני חבלה לעבריינים המשתייכים לכנופיות פשע ממרכז הארץ. החוקרים עצרו את השניים, שהחזיקו במטעני החבלה ובמקביל פעלו כדי להשיג אישור לביצוע פעולת הסחה, שנועדה להביא למעצר מעורבים נוספים בפרשה. מפקד הימ"ר, סגן ניצב דודו בואני, הציב שני בלשים שתפסו את מקומם של סוחרי האמל"ח ואלו נסעו כשעמם מטעני דמי. השניים חברו לשני חשודים שביקשו לרכוש את המטענים ולאחר השלמת העסקה ומכירת מטעני הדמי לשני הרוכשים הם נעצרו. החקירה הובילה למעורבים נוספים ובמהלה התברר כי הארבעה שנעצרו, שמשו זרוע פעולה של עבריינים אסירים, שביקשו לפגוע ביריביהם ב'שלט רחוק'.

עוד בנושא:

סוגרים חשבון: בתוך עשור - חיסול רודף חיסול
העבריין רמי אמירה חוסל ביריות בראשון לציון

זהותם של המפעילים התבררה אף היא, והביאה למעצרם של ארבעה חשודים במעורבות בניסיון ביצוע הפיגועים הפליליים. מכתבי האישום שהוגשו עולה, כי אדיר סקורי, בן 20 מדימונה, הכין מטעני חבלה על פי בקשתם של שני אחים מחולון: נאור ונתי הרוש. השניים היו במאסר בכלא באר שבע על עבירות פליליות שביצעו והם התחייבו להעביר לסקורי תשעת אלפים שקל תמורת שני המטענים, אותם הכין מחומרי נפץ שפורקו ממוקשי נעל צה"ליים תקניים. את המטענים, היה סקורי אמור להעביר לעבריינים ממרכז הארץ.

כדי להסוות את העובדה שהרכישה התבצעה על פי בקשתם של האחים הרוש מכלא ב"ש, הם יצרו קשר עם שני עבריינים בכלא נפחא (הסמוך למצפה רמון) - רון מרדכי, בן 29 מאילת ורועי שודוקר, בן 24 מדימונה. מרדכי הצליח לבצע את ההזמנה מסקורי, בעת שהיה בחופשה מהכלא. הוא שוחח עם סקורי, הציג את עצמו כחברם של מזמיני המטענים והשניים החלו לגלגל את העסקה, שבשל כשלים בתשלום, לא יצאה אל הפועל.

העיסקאות התרחשו לקראת אמצע חודש אוגוסט. ב-15 לחודש, החלו ארבעת האסירים לגלגל מחדש את ביצוע העסקה וביקשו מסקורי שיהיה מוכן עם המטענים. כשהעסקה הבשילה, נסעו סקורי ושותפו, מטאב אלהוואשלה, לאזור פארק גולדה (סמוך לקיבוץ רביבים). הם הוציאו את המטענים ממסתורם בבור באדמה והחלו לנסוע צפונה כדי לחבור לשני העבריינים שהיו אמורים לקבל אותם, מרדכי לוגסי (24) מגבעת שמואל ושמואל גרמה (20) מפתח תקווה. בשלב זה עצרו אותם אנשי הימ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully