וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון: בתוך עשור - חיסול רודף חיסול

רצח העבריין רמי אמירה הזכיר שוב שלגורמי הפשע אין גבולות. חפים מפשע, משפטנים וכמובן עבריינים בכירים כבר שילמו את המחיר. קיצור תולדות החיסולים הבולטים של העשור האחרון

ההתנקשות בחיי העבריין הבכיר רמי אמירה הבוקר (רביעי) בראשון לציון, היא האחרונה בשרשרת ארוכה של חיסולים וניסיונות חיסול שהוכיחו שגורמי הפשיעה לא חוששים מדבר: לא מהמשטרה, לא מביצוע מעשי רצח לאור יום, ובוודאי שלא מהרג קורבנות תמימים.

אמירה עצמו ניצל בעברו ממספר ניסיונות חיסול, שהידוע לשמצה מביניהם אירע בחוף בת ימי בשנת 2008. בשלב מסוים הסתכסך אמירה עם ארגון הפשע של האחים אברג'יל אליו השתייך בעבר, בשל התקרבותו לארגון הפשע היריב של שלום דומרני. על הרקע הזה ניסו מתנקשים לסיים את הקריירה הפלילית של אמירה כבר לפני שנתיים וחצי, בחוף טובגו בבת ים. בתקרית נרצחה בשוגג מרגריטה לאוטין לנגד עיני שני ילדיה ובעלה בעת שבילו בחוף, מקליעים שנועדו ככל הנראה לאמירה.

מרגריטה לאוטין שנרצחה בבת ים עם משפחתה דקות לפני הרצח. הארץ מוטי קמחי
לאוטין ומשפחתה, דקות לפני הירי/הארץ מוטי קמחי

אמירה העיד לאחר המקרה בבית המשפט המחוזי בתל אביב וסיפר: "נסעתי לחוף בת ים כדי לאכול עם חברים. ראיתי אנשים באמצע הקיץ עם קסדות, הבנתי שיש משהו משובש ורצתי למי הים. צעקתי לכולם 'תברחו, תברחו'". בעת שאמירה רץ לכיוון הים הוא נפצע בלחיו השמאלית מקליע שנורה לעברו מנשקו של אחד המתנקשים. "רצתי לכיוון הים, ורציתי להסתובב לראות איפה היורה נמצא", סיפר. "קיבלתי כדור בפנים, נפלתי, קמתי ובכוחותי האחרונים נכנסתי למים. ידעתי שכדורים נשברים במים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"רעידת אדמה בעולם התחתון"

בנובמבר 2008 אירעה "רעידת אדמה בעולם התחתון", כהגדרת המשטרה. העבריין הבכיר יעקב אלפרון נהרג מפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכבו. אלפרון, בן 54, אחיהם של זלמן, נסים ואריה ואב לשבעה ילדים, עמד בראש ארגון הפשיעה של המשפחה ונחשב לאחד העבריינים הבכירים והוותיקים בישראל.

כתוצאה מהפיצוץ נפצע נער בן 13 שעמד בתחנת אוטובוס סמוכה וסבל מפגיעות הדף. בנוסף, נהג שנסע במכונית פרטית מאחורי המכונית שהתפוצצה נפצע באורח קל.

מכוניתו של יעקב אלפרון לאחר הפיצוץ שבו חוסל. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זה מה שנשאר מרכבו של אלפרון/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ביוני 2008 נחצה קו אדום נוסף, עם חיסול הפרקליט הפלילי יורם חכם. עורך הדין הבכיר, בן 53, אב לארבע בנות, נהרג בפיצוץ רכבו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. הוא ייצג דמויות מרכזיות בעולם הפשע הישראלי ופוטר על ידי אחד מלקוחותיו, אסי אבוטבול.

למעט חכם, בוצעו עוד שני חיסולים של אישים במערכת המשפט. באפריל 2006 נרצחה עו"ד ענת פלינר בפתח ביתה ברמת השרון. פלינר פתחה את דלת ביתה והופתעה על ידי אלמוני שדקר אותה בבטנה. בנה בן ה-10 הזעיק את מגן דוד אדום, שפינה אותה לבית החולים. שנתיים קודם לכן נורה למוות ד"ר עדי אזר, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בכניסה לביתו ברמת השרון. אזר בן ה-49, נורה שלוש פעמים, על פי החשד, על ידי אסיר העולם רפי נחמני, שנשלח בהוראתו של אסיר העולם יצחק זוזיאשווילי לבצע את החיסול בניסיון להביא לקיצור תקופת מאסרו.

"פיגוע פלילי"

בדצמבר 2003 אירע "פיגוע פלילי" בתל אביב. שלושה אנשים נהרגו ו-36 נפצעו בפיצוץ מטען חבלה בפתח חנות להמרת כספים. מטרת מבצעי הפיגוע היתה כנראה לרצוח את איש העולם התחתון זאב רוזנשטיין, שיצא מהחנות בדיוק ברגע הפיצוץ.

המטען, כקילוגרם משקלו, הונח מעל פרגולה שהיתה מעל פתח החנות. מעוצמת פיצוץ המטען נשברו זגוגיות חלונות ראווה של חנויות רבות באזור, מכוניות נהרסו, והאזור כולו נראה כזירת פיגוע לכל דבר. גם אנשי זק"א הגיעו למקום כדי לטפל בפינוי הקורבנות.

במרץ 2003 חוסל בצהרי היום חנניה אוחנה (אוחנינה), עבריין בכיר בן 42 מגני תקווה, ששוחרר שנה קודם לכן מהכלא, בכניסה למכוניתו בישוב. שני אלמונים המתינו לאוחנה, שירד לחניון ביתו ביחד עם רעייתו. הם ביקשו מהאישה להתרחק, ואז ירו בו מספר יריות ולאחר שהתמוטט הציתו רכב סמוך לרכבו ונמלטו מהמקום על גבי קטנוע.

במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון

ביולי 2003 נרצחה הנערה בת ה-16 שקד שלחוב, בתקרית שזעזעה את העיר אשקלון. מדובר באחד המקרים הראשונים בישראל בו נרצח אדם, שלא היה לו קשר למשפחות הפשע או לגורמים פליליים ועבריינים. שלחוב וידידתה נכנסו למכונית בה נהג חבר משותף אותו הכירו זמן קצר לפני כן, יניב רווח.

שלחוב ישבה ליד רווח וחברתה התיישבה בכיסא האחורי. כשהרכב הגיע לצומת הרחובות רבין ובגין באשקלון, עקפה אותו מכונית במהירות, ממנה נורו מספר יריות לעבר השלושה. שלחוב נפצעה פצעים אנושים ומתה זמן קצר לאחר שהובאה לבית החולים ברזילי בעיר. שלחוב נורתה כנראה משום שזמן קצר קודם לכן נסע ברכב העבריין שלום דומרני, שהיה מעורב במלחמת הכנופיות בעיר.

מלך ההימורים של נתניה חוסל

באוגוסט 2002 נרצח פליקס אבוטבול, אז מבכירי העבריינים בישראל, בפתח הקזינו שלו בפראג. אבוטבול נרצח ביריות והיורים נמלטו מהמקום. אבוטבול, בן 51, היה בעל עסקי הימורים בארץ וכונה "מלך ההימורים של נתניה", הוא נחשב לאחד היעדים המודיעיניים של משטרת ישראל. בפרק האחרון של חייו נודע כמי שממדר מאוד את הסובבים אותו, מתרחק מתקשורת ומנסה לשמור על חזות של איש עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully