וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין רמי אמירה חוסל ביריות בראשון לציון

איילה חננאל

2.2.2011 / 11:24

העבריין הבכיר רמי אמירה, בן 40, נורה מרכב חולף בראשל"צ ומותו נקבע במקום. בעבר שרד ניסיון חיסול בחוף טובגו בת ים, בו נרצחה מרגריטה לאוטין, ששהתה בחוף עם בעלה ושני ילדיה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

העבריין רמי אמירה נרצח הבוקר (רביעי) ביריות מרכב חולף בראשון לציון. אמירה, שנחשב עבריין בכיר בעבר ואף השתייך לארגון הפשע של האחים אברג'יל, נורה ברחוב משה דיין בראשון לציון. עדי ראייה דיווחו כי אמירה נסע על קטנוע כשלפתע נורה מטווח קצר על ידי אלמוני מקטנוע חולף ונפגע ממספר קליעים. החשוד בירי נמלט מהמקום. סמוך לאמירה נסע גם קרוב משפחתו. עדת ראייה לאירוע סיפרה: "זה לא ייאמן, זה נראה כמו סצינה מסרט קולנוע, חיסול לאור יום". חקירת הרצח הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה.

רופא של מגן דוד אדום ממרחב איילון קבע את מותו של אמירה. דובר מד"א, זכי הלר, אמר כי אמירה נפגע ממספר קליעים בפלג גופו העליון. לדבריו, פרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נקבע מותו. עוברת אורח כבת 40 שנפגעה בראשה משברי זכוכית חלון מכוניתה טופלה במקום. מצבה קל. האירוע קרה סמוך למקום מגוריו של אמירה ואל המקום הגיעה גם אשתו עימה התחתן לפני כחודשיים.

אמירה, שהשתייך כאמור בעבר לארגון האחים אברג'יל, נחשב כספק אמצעי הלחימה של העולם התחתון. בשלב מסויים הסתכסך עם הארגון על רקע התקרבותו לארגון הפשע היריב של שלום דומרני. על רקע מאבקי השליטה האלה, ניסו בעבר גורמי פשע לחסל את אמירה בחוף טובגו בבת ים. בתקרית, שאירעה לפני כשנתיים וחצי, נרצחה מרגריטה לאוטין לנגד עיני שני ילדיה ובעלה בעת שבילו בחוף, מקליעים שנועדו ככל הנראה לאמירה.

אמירה העיד לאחר המקרה בבית המשפט המחוזי בתל אביב וסיפר: "נסעתי לחוף בת ים כדי לאכול עם חברים. ראיתי אנשים באמצע הקיץ עם קסדות, הבנתי שיש משהו משובש ורצתי למי הים. צעקתי לכולם 'תברחו תברחו'". בעת שאמירה רץ לכיוון הים הוא נפצע בלחיו השמאלית מקליע שנורה לעברו מנשקו של אחד המתנקשים. "רצתי לכיוון הים, ורציתי להסתובב לראות איפה היורה נמצא", סיפר. "קיבלתי כדור בפנים, נפלתי, קמתי ובכוחותי האחרונים נכנסתי למים. ידעתי שכדורים נשברים במים".

מלבד המקרה בחוף בת ים, ניסו גורמי פשע לחסל את אמירה לפחות עוד פעמיים, פעם אחת ביריות מקטנוע חולף ופעם שנייה כאשר הניחו מטען ליד בית אמו בנתניה. היום , כאמור, השיגו את מטרתם. מקורבים לאמירה מספרים כי עד להסגרתם של האחים אברג'יל לפני כחודש לארה"ב הסתובב אמירה עם מאבטחים והוא הסיר מעצמו את האבטחה לאחר ההסגרה

אלכס לאוטין, בעלה של מרגריטה לאוטין שנהרגה בניסיון חיסול קודם של העבריין רמי אמירה, אמר היום לוואלה! חדשות, כי "מעצבן לשמוע שהאירוע הזה קרה. המשטרה לא עושה שום דבר להילחם בכנופיות הפשע המשתוללות, מסתמכת על נסים ונפלאות ובסופו של דבר החיסול מוכיח שהם לא עושים כלום. מזל שחפים משפע לא נפגעו כי היה יכול לקרות שוב מה שקרה לנו. כל עוד המשטרה לא תחליף את הדיסקט ותעבוד בצורה שונה לחלוטין שום דבר לא ישתנה. הטיפולים שכן נעשים הם קוסמטיים לחלוטין, והם שקובעים את הטון".

"אני מאוד נסער ומלא רגשות", אמר לאוטין, "זה בלתי נשלט, אבל אני חוזר אחורה לחיסול של מרגריטה".

זירת הרצח של העבריין רמי אמירה, ראשון לציון, ינואר 2011. נמרוד סונדרס
זירת הרצח של העבריין רמי אמירה, ראשון לציון, ינואר 2011/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully