וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילת שלום עכשיו שהותקפה: "אמשיך בעבודתי"

יהושע בריינר

12.9.2011 / 16:25

הפעילה שעל דלת ביתה רוססו כתבות נאצה, ככל הנראה בתגובה לפינוי מבנים במאחז מגרון מבטיחה לא להירתע מהאיומים. יו"ר התנועה יריב אופנהיימר: "גילויי השנאה יותר בוטים"

"אינני חוששת לחיי ואמשיך בפעילותי בשטחי הגדה המערבית ובשלום עכשיו", כך אמרה היום (שני) לוואלה! חדשות הפעילה הבכירה בארגון השמאל שכתובות גרפיטי ואיומים רוססו על דלת ביתה בירושלים הלילה, ככל הנראה בתגובה לפינוי מבנים במאחז מגרון בשבוע שעבר. הבוקר הגיעו חוקרי המשטרה וגבו את עדותה של הפעילה, המוכרת היטב גם למתנחלים, וכן אספו ראיות מזירת הפעולה. הכתובות, שבהם נכתב "תג מחיר מגרון", "שלום עכשיו הסוף קרב" ו- "דיכוי בוגדים", רוססו ככל הנראה במהלך הלילה.

עוד בנושא

"תג מחיר" נגד בכירה בשלום עכשיו: "הסוף קרב!"
טלפון לילי ממגרון לשרי הליכוד: "בגדתם בנו"
חשד ל"תג מחיר" נגד צה"ל: 13 כלי רכב הושחתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דקות ספורות לאחר שסיימה לתת עדות לחוקרי המשטרה שבה הפעילה לעבודתה בארגון. "הם מבצעים את אותן הפעולות גם לקצינים בכירים בצה"ל ואני בטוחה שהמשטרה תפעל לאיתור מבצעי הפעולה", אמרה הפעילה. "לצערנו הרב פלסטינים רבים נתקלים במה שאני נתקלתי הלילה אך הדבר לא מרתיע אותי ואת חבריי ואמשיך בפעילותי כרגיל ללא חשש".

"מדובר באנשים שמדי יום שוברים עוד ועוד מוסכמות"

לארגון שלום עכשיו יש היסטוריה עם ניסיונות לפגוע באנשי הארגון כשהמקרה הידוע ביותר הוא רצח אמיל גרינצוויג במהלך הפגנה של התנועה ב-1983. בשנים האחרונות זוכים אנשי הארגון לא אחת לאיומים טלפוניים, מכתבי נאצה והודעות דואר אלקטרוני מאיימות, ובאחד המקרים אף הזהירו קציני משטרה את אנשי הארגון מפגיעה אפשרית של אנשי ימין קיצוניים בהם. "אין ספק שמאז תחילת כהונת הממשלה הנוכחית אנו מרגישים שגילויי השנאה והאלימות הפכו כלפינו לבוטים יותר", אמר מזכ"ל התנועה יריב אופנהיימר. "האירוע שאירע הלילה לפעילה הוא חמור מאוד ולא זכור לנו כמותו זה תקופה ארוכה. מדובר באנשים שמדי יום שוברים עוד ועוד מוסכמות ועוברים את הקווים האדומים כשלאורך כל הדרך הם חשים גיבוי. לא מדובר באירוע בודד, ועצם ההגעה לביתה של הפעילה והפריצה לבסיסי צה"ל מעידה על אווירת הפקרות שהם חשים".

לדבריו, אין לארגון כוונה להצמיד אבטחה לפעילה. "נמשיך בפעילות שלנו ללא מורא. צריך לטפל באותם קיצוניים אלימים במלוא חומרת הדין אך לצערנו אנו מזהים דווקא גורמים פוליטיים שמסיתים ומתירים דם, החל מחברי כנסת ועד לשרים בממשלה", הוסיף אופנהיימר.

פעיל הימין ברוך מרזל, מסר בתגובה כי "למרות שאנחנו לא עוסקים בפעילות תג מחיר, לא אגנה אותה. אני יכול להבין את הכעס כלפי השמאל הקיצוני המשתף פעולה עם שונאי ישראל ותמורת בצע כסף פוגע בחלוצי יהודה ושומרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully