וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון לילי ממגרון לשרי הליכוד: "בגדתם בנו"

יהושע בריינר

12.9.2011 / 9:05

לפנות בוקר נשלחה הודעה קולית למכשירי הטלפון האישיים של שרי הליכוד. מעבר לקו נשמעה הקלטה של תושבת מגרון שביתה נהרס בשבוע שעבר: "לא סולחת, שוטרי נתניהו השליכו את ילדיי"

יח"צ - חד פעמי

(הקלטה: יח"צ)

"לילה טוב שרי הליכוד, כאן תושבי מגרון" - כך נפתחה הקלטה שהושמעה בשעה 4:30 לפנות בוקר (שני) במכשירי הטלפון הנייד האישיים של כל שרי הליכוד. אנשי המאחז בבנימין ממשיכים למחות על הרס שלושה מבנים בלתי חוקיים בשבוע שעבר, והפנו לשרים הקלטה, שבה נשמעת תמי גוטמן. ביתה נהרס לפני שבוע על ידי פקחי המינהל האזרחי.

שעת העברת השיחה שנבחרה אינה מקרית - בלילה שבין ראשון לשני בשבוע שעבר נהרס בשעה 4:30 ביתה של גוטמן ובשל כך החליטו במאחז לנסות ולהעיר את השרים, בהמשך הקמפיין שהם מנהלים נגד שרי הליכוד. "בשעה זו לפני שבוע הגיעו השוטרים של ממשלת נתניהו אל ביתנו והשליכו אותי, את בעלי ואת חמשת ילדינו כשהם בפיג'מות", אמרה גוטמן בהקלטה.

גוטמן הוסיפה כי "לפני ראש השנה ויום כיפור, רציתי להגיד שאני לא סולחת לכם ולא סולחת על מה שילדיי עברו. הייתם יכולים לעצור את זה. בגדתם בי ובחבריי. כשתגיעו לראש השנה לבתי הכנסת, תדעו שאני לא סולחת ותעשו הכל כדי שבתי חבריי לא ייהרסו גם הם". לפי החלטת בג"ץ המדינה חויבה להרוס ולפנות את כל המבנים במאחז עד לחודש מרץ 2012.

הצעד בו נקטו המתנחלים לפנות בוקר נגד שרי הליכוד הוא חלק ממאבק מתמשך בעקבות הרס המבנים במגרון. במהלך סוף השבוע פרסם ועד מתיישבי בנימין צילומי ענק של שוטרים שנטלו חלק בהרס המבנים, כאשר על פני השוטרים "הולבשו" פניהם של שרים בליכוד. בשבוע שעבר נקט הוועד גם בקמפיין נגד קציני צה"ל ובהם מפקד חטיבת בנימין, מפקד אוגדת יהודה ושומרון ומפקד פיקוד המרכז, בטענה ששיקרו למתנחלים. אמש הפגינו תושבי מגרון מול מעונו של ראש הממשלה בירושלים ומחו על ההריסות. לדבריהם, "בחרנו בממשלת ימין על מנת שתבנה את יהודה ושומרון, ולא על מנת שתהרוס".

עוד בנושא:

הצעת חוק: רוצים להרוס מבנה בלתי חוקי? לא בלילה
המתנחלים חששו מהכוחות, צה"ל השיב: "יש תרגיל"
באישון לילה: המנהל האזרחי הרס שלושה מבנים במגרון

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully