וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים נפרדים מיולי עופר: "אנחנו בשבר גדול"

לבית משפחתו של איש העסקים יולי עופר שהלך לעולמו בגיל 87, הגיעו עשרות ממכריו. עו"ד צבי צמרת, חברו של עופר, ספד: "הלך לנו נפיל, איש גדול מהדור שכבר לא קיים יותר"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר ודרור פיקליני, עריכה: יאיר דניאל)

איש העסקים יהודה (יולי) עופר שהלך אמש (ראשון) לעולמו בגיל 87, יובא למנוחות מחר בשעה 17:00 בבית העלמין במושב בני ציון. אל בית המשפחה בהרצליה הגיעו במהלך היום מכרים רבים של יולי, שביקשו לדבר על "החבר שהלך". מנכ"ל חברת "מליסרון" משה רוזנבלום, סיפר כי הוא "מזועזע" ממותו של עופר. לדבריו, "הלך איש חזון, מורה דרך ויותר מכל חבר. אחד הדברים היפים שלו הוא שהוא היה חבר של כולם. הוא התייחס לכל העובדים, מעובד האחזקה ועד המנכ"ל כאחד מול כולם".

עו"ד צבי אפרת, חברו של יולי אמר כי "אנחנו כמובן בשבר גדול, הלך איש גדול, איש חזון עם הרבה מעלות. איש מעשים שדאג לקהילה. אדם עם לב של זהב, נשמה מדהימה. אנחנו מוכים מלכתו. אמנם הוא היה חולה כבר מספר שנים, אבל לא מש ממשרדו. כל אימת שהוא יצא מבית החולים, הוא הגיע למשרד ותפקד בצורה יוצאת מהכלל. הלך לנו נפיל, איש גדול מהדור שכבר לא קיים יותר".

עו"ד אפרת הוסיף כי "אנחנו כולנו מוכי צער ואבל. לצדו של יולי עמדה כל השנים אשתו המקסימה רותי, שתמכה בו ושהייתה לצדו כל השנים. גם ילדיו האוהבים והדואגים היו לצדו. בתו ליאורה תפסה את המושכות בזמן מחלתו והובילה את העסקים הלאה, כדי להגשים את חלום חייו ובנו דורון המוכשר גם הוא, עבר לעסקים פרטיים, אבל היה מעורב בכל הפרטים. כל זה קרה שלושה חודשים בלבד אחרי פטירת אחיו סמי. הייתה הערצה עצומה בין שני האחים והנה שניהם הלכו".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד הבוקר לעופר. בהודעה שפרסם, הביע נתניהו צער על מותו של עופר וציין כי "יולי עופר היה מבכירי קהיליית העסקים במדינת ישראל. הוא הקפיד לנהל את עסקיו מכאן ויחד עם אחיו המנוח, סמי, בנה עסקי ספנות חובקי עולם ששורשיהם נטועים עמוק בישראל. יולי עופר היה יותר איש של אנשים, מאיש של עסקים. נדיבותו עשתה לה שם בכל מקום אליו הפליגו ספינותיו". נתניהו הוסיף כי "לזכרו ייאמר כי הוא ידע להחזיר לחברה את שנתנה לו, וכי תרם רבות למוסדות וליחידים. אני מבקש להביע את תנחומיי לאשתו, ילדיו, נכדיו וניניו ובטוח שהם ימשיכו בדרכו הציונית".

עוד בנושא:

הדיווח על מותו של איש העסקים יולי עופר
הספן שהפך לאיל נדל"ן: סיפור חייו של יולי עופר
לפני שלושה חודשים: הדיווח על מותו של סמי עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully