וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לראשות העבודה הצביעו: "יום משמעותי"

פנחס וולף, קובי מנדל ורמי שני

12.9.2011 / 12:35

המועמדים לראשות מפלגת העבודה הגיעו לקלפיות בערי מגוריהם על מנת להטיל את קולם. מצנע מיצב עצמו כמבוגר האחראי, יחימוביץ' קראה לסוציאל דמוקרטיה ואילו פרץ התחייב ל-19 מנדטים

נועם אשל

( צילום: נועם אשל, ערן גילווארג, שי מכלוף; עריכה: יאיר דניאל)

הפריימריז לראשות מפלגת העבודה החלו וגם המועמדים הגיעו לקלפיות על מנת להטיל את קולם. לסניף מפלגת העבודה בשדרות הנשיא בחיפה הגיע עמרם מצנע ואמר כי הוא סבור שבפריימריז לעבודה יהיה סיבוב שני. מצנע הצהיר כי אם יזכה, יקרא לשאר החברים לחבור אליו. מצנע אמר כי "את התוצאות סופרים בקלפי, אחרת היינו עושים מפקדי ארגזים, סופרים את הארגזים ומכפילים במספר הטפסים או עושים סקרים. אבל הבוחר יותר חכם מכל הסוקרים והפרשנים. אין לי ספר בכלל שמתפקדי העבודה בקלפי יחשבו רק על דבר אחד – מי המתאים להוביל העבודה לשלטון". לדבריו, "רק מי שיש אג'נדה ביטחונית-חברתית-חינוכית וניסיון עשיר ומוכח בתחומים הללו יכול להיות ראש מפלגה גדולה".

מי הכי מתאים להנהיג את מפלגת העבודה? הצביעו

"בתוך הקלפי בחר את המועמד המתאים – וזה אני", אמר מצנע בפנייה למצביעים. "אני המועמד שהוא במבוגר האחראי. בשש השנים האחרונות לא הייתי בפוליטיקה ואין שום דם רע ביני לבין האחרים. זה יתרון נוסף - תחת הנהגתי כל המועמדים יוכלו לשרת את המפלגה ואת החברה הישראלית", טען. "בשש השנים האחרונות לא עשיתי לביתי במגדל מגורים, אלא הייתי בחזית החברתית - לא תחת אוהל או דוכן של הכנסת ולא עם הצהרות בומבסטיות בתקשורת. עשיתי עבודה קשה ומאתגרת בחזית החברתית בירוחם ואין כמוני להבין שהפערים בחברה הישראלית, בין הכרמל לירוחם הם לא רק 200 ק"מ אלא מרחק של שנות אור שרק אני יכול לצמצם". מצנע הגיע להצבעה מלווה ברעייתו, סגן ראש העיר ישראל סביון, ופעיליו ובראשם קובי בלה.

הפריימריז בעבודה - כותרות אחרונות

פריימריז במפלגת העבודה: "בחירות גורליות"
עופר עיני לפעיליו: הצביעו ליחימוביץ' או להרצוג
הפריימריז בעבודה: האם הקיבוצים עדיין איתה?

במהלך ההמתנה לתורה להצביע בקלפי ברחוב זמנהוף בתל אביב אמרה ח"כ יחימוביץ' לוואלה! חדשות כי "זהו יום משמעותי למפלגת העבודה, בו תהיה הכרעה אם היא חוזרת להיות רלוונטית ומתחדשת, שמתחברת לציבור ומייצגת נאמנה את הערכים של סוציאל-דמוקרטיה. יש לנו מערך ארגוני חסר תקדים של 5,000 מתנדבים, מצויד באמצעים הטכנולוגיים טובים ביותר ופרוש ברשתות שמגבות אחת את השנייה, אך בעיקר יש לנו רוח אמונה ואנרגיה שלא קיימים בשום מטה אחר. אני קוראת לכל מצביעי מפלגת העבודה לבוא ולממש את הזכות הדמוקרטית החשובה ולקבוע מה יהיה צביונה של המפלגה". בקלפי בזמנהוף יש בעיקר שלטים של יחימוביץ', הרצוג ומצנע, כאשר פעילי עמיר פרץ לא נראים במקום.

בתוך כך, הגיע גם ח"כ עמיר פרץ לקלפי בשדרות על מנת להצביע. פרץ אמר כי הוא מתחייב להביא לעבודה לפחות 19 מנדטים. "אלה שהצביעו לי בעבר יצביעו גם עכשיו", טען פרץ. בהתייחסו לעימות עם יריבתו במרוץ, ח"כ שלי יחימוביץ אמר פרץ כי הוא שמח שהביא למפלגה אנשים טובים.

עידכון ראשון: 10:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully