וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרפז הוליד ברווז

צביקה פוגל

11.9.2011 / 16:45

אדוני מבקר המדינה, נכבדי היועץ המשפטי וכבוד המפכ"ל, תעשו טובה ותעצרו את רס"ן שמועתי ותאמרו לנו את האמת. תא"ל (במיל') צביקה פוגל חושב שצריך לעשות כל מאמץ למנוע את גועל הנפש התקשורתי סביב פרשת המסרונים של הרפז ורונית אשכנזי

מרוב יער, לא רואים עצים. הרמיזות, ההדלפות והמידע שזורמים בשבועות האחרונים בעורקי התקשורת, מייצרים באופן טבעי שיח ציבורי בו הניחוש, הרכילות וההימור מספקים את הצורך המציצני ואת תרבות הריאליטי. אם נכונים הפרסומים אודות תקשורת המסרונים ושיחות הטלפון המרובות בין בועז הרפז לאשתו של הרמטכ"ל לשעבר, רונית אשכנזי, הרי שזה בראש ובראשונה עניין לבירור בין בני הזוג אשכנזי. אם לא אירעה פגיעה ממשית בביטחון המדינה או שחיתות שלטונית, אם לא היה פה מעשה פלילי או פגיעה בערכי המוסר והאתיקה, צריך לעצור את רכבת השמועות ולחסוך מאיתנו את הסירחון שמוכר עיתונים ומקדש את תרבות הרייטינג. חתני הפרשה, גבי אשכנזי ויואב גלנט, שניהם אנשים הראויים לכבוד ולהערכה, גם אם בינם לבין עצמם הם אינם נוהגים כך.

עוד על פרשת המסרונים של אשכנזי:
האם גבי אשכנזי הפך למפלג המטה הכללי?
מי הם השרוף, הלבקן והזקן עם התה?
פרשת הרפז: אשכנזי יעיד בפני מבקר המדינה
אשכנזי נחת בישראל: "יודע מי עומד מאחורי ההכפשות"

גבי ורונית אשכנזי במסיבתו של מנחם הורוביץ שחגג את מעברו לתל אביב מקריית שמונה, פברואר 2011. שי אוקנין
אם נכונים הפרסומים אודות תקשורת המסרונים בין הרפז לרונית אשכנזי, הרי שזה עניין לבירור בין בני הזוג אשכנזי בעצמם. הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, עם רעייתו רונית/שי אוקנין

גם אין בה מאומה, מסכת ההאשמות, הגלויות, הסמויות והמרומזות, המופצות לכל, גורמת לנו נזק תדמיתי גדול יותר מכל נשיא טורקי או שר הגנה אמריקני לשעבר. מה בדיוק חושבים בעולם על התאמת בכירי מערכת הביטחון שלנו לתפקידם, אם נכונה השמועה כי אשת הרמטכ"ל הפעילה את בועז הרפז ומספר תושבים מעמיקם כדי למנוע את מינויו של יואב גלנט? מה בדיוק אנחנו צריכים לחשוב על תרבות עיסוקם המקצועי והמבצעי של מפקדים במטכ"ל שמתעסקים בהעברת 420 מסרונים עם בועז הרפז? איך מתפקדת מדינה, העומדת בפני אתגרי ביטחון הנוגעים לעצם קיומה, כשהרמטכ"ל ושר הביטחון שלה משקיעים זמן ומאמץ רב כל כך כדי להרוס זה את שמו ומעמדו של האחר?

בימים אלה בהם טורקיה מנסה להדליק את אדי הטרור באזורנו, הפלסטינים פועלים במרץ להכריז על הקמת מדינה בגבולות '67, החמאס מאיים לממש את הריבונות בכוח, כוחם של "האחים המוסלמים" במצרים מתגבר ולגמרי לא ברור מה צופן העתיד בסוריה, מן הראוי שיתאפשר לממשלה ולמטכ"ל לעסוק בהערכות מצב ובהכנת כוחות הביטחון למשימותיהם. במקום לנבור במסרונים ולחפש דרכים עקלקלות כדי למנוע מגבי אשכנזי ואולי אף מיואב גלנט להיכנס לזירה הפוליטית, מן הראוי להפנות את היצרים לחיפוש דרכים יצירתיות למנוע מאויבינו להמשיך ולשבש את שגרת חיינו. ואם בכל זאת נפל רבב והברווז יטפח על פנינו, כדאי שנתחיל לדאוג, כי אם יש אמת בפרסומים וברמיזות, אזי אנחנו צפויים לרעידת אדמה שעלולה לערער ולהפיל את היסודות האנושיים במערכות הביטחון השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully