וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרו מוסא: "השלום עם ישראל בעדיפות גבוהה"

המועמד המוביל לנשיאות במצרים הוסיף כי "אנו זקוקים לשלום יציב, בו שני הצדדים ייצאו מנצחים". על היום שאחרי המהומות בעולם הערבי: "בקרוב המזרח התיכון יהיה מושתת על דמוקרטיה"

"שיחות השלום עם ישראל צריכות להמשיך וליהנות מעדיפות גבוהה' ולהתבסס על היוזמה הערבית", כך הצהיר מזכ"ל הליגה הערבית לשעבר והמועמד המוביל לנשיאות במצרים, עמרו מוסא. לדבריו, "מה שאנו מציעים היא הצעה שלטענת רבים על ישראל לא לסרב לה. אנו זקוקים לשלום יציב, שלום בו שני הצדדים ייצאו מנצחים".

מוסא התייחס גם ליום שאחרי המהומות במצרים בפרט, ובעולם הערבי בכלל. "בעוד מספר שנים המזרח התיכון יהיה מושתת על דמוקרטיה, שלטון החוק וחופש הביטוי", אמר בוועידה שנערכה אמש (שישי) בארגון המכון הבינלאומי ללימודים אסטרטגיים, "בעתיד הקרוב המזרח התיכון יכבד את החוקה השלו באמצעות חופש הביטוי, לצד תכניות כלכליות רציניות למינוף איכות החיים ועל מנת לגרום לשביעות רצון בקרב התושבים".

מי שכיהן גם כשר החוץ המצרי תחת הנשיא חוסני מובארק בין השנים 1991-2001, הוסיף ואמר כי "אזרחי מדינות ערב כעסו בגלל המדיניות שהתוו המנהיגים שלכאורה נבחרו ברמאות. השלטונות הכרוניים הללו עוררו את ההתנגדות, לאחר מכן את ההתקוממות ולבסוף את ההפיכה". מה שנדרש כרגע במזרח התיכון, לדבריו, הוא "הרדיפה אחר האושר".

יחסי ישראל-מצרים - כותרות אחרונות:
אובמה לנתניהו: ”פועלים לסייע בפתרון המצב בקהיר”
מפגינים פרצו לשגרירות בקהיר: דגל ישראל הוסר
המטה ללוחמה בטרור שב ומזהיר: לא לבקר בסיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully