וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו מעצר בינלאומי נגד מועמר קדאפי

לבקשת בית הדין הפלילי הבינ"ל בהאג, פרסם האינטרפול צו מעצר נגד שליט לוב המודח, בנו סייף אל-איסלם וראש המודיעין הלובי לשעבר א-סנוסי. החשדות המיוחסים להם: פשעים נגד האנושות

הארגון הבינלאומי לשיטור פלילי (אינטרפול) פרסם בצהריים (שישי) צו מעצר בינלאומי נגד שליט לוב המודח, מועמר קדאפי, בנו סייף אל-איסלם - וראש המודיעין הלובי לשעבר, עבדאללה א-סנוסי.

מנוסת קדאפי - כותרות אחרונות:
קדאפי בורח מלוב? שיירה לניז'ר "עם כסף וזהב"
המורדים מכתרים מעוז קדאפי: "יודעים איפה הוא"
נכנעים או נאבקים? מחלוקת בין בניו של קדאפי

לדברי מזכ"ל האינטרפול רונלד נובל, קדאפי הוא בחזקת "נמלט", ובית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג מבקש לעצור אותו בגין חשדות לפשעים חמורים. בין החשדות המיוחסים לקדאפי ולשני העצורים הנוספים: פשעים נגד האנושות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צו המעצר שפורסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, הטלוויזיה הסורית שידרה הבוקר הקלטה, שבה נשמע קדאפי כשהוא מכחיש את השמועות לפיהן בכוונתו לברוח לניז'ר. זאת על רקע הדיווחים על כך ששיירות מצבאו חצו את הגבול למדינה השכנה. קדאפי הבהיר בהקלטה כי "זו לא הפעם הראשונה ששיירות נכנסות ויוצאות מניז'ר". קדאפי הוסיף בהקלטה כי ימשיך להיאבק במורדים בארצו.

דובר הבית הלבן ג'יי קרני מסר הלילה כי "ארצות הברית מפצירה בשכנותיה של לוב, להימנע ממתן מקלט לקדאפי ולבני משפחתו". קרני קרא לכל המדינות הגובלות בלוב ובעיקר לניז'ר להעביר לאו"ם דיווח מידי במקרה שבו קדאפי או בני משפחתו יעברו לשטחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully