וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תג מחיר" ליד שכם: מכוניות הוצתו, נאצות במסגד

ניר יהב ויהושע בריינר

8.9.2011 / 12:14

לדברי גורמים פלסטינים, מתנחלים הציתו הלילה שתי מכוניות מדרום לשכם, ריססו כתובות גרפיטי על גדר של מסגד ועקרו עצי זית. בין השאר רוססה על גדר המסגד הכתובת: "החיים זמניים"

שוב "תג מחיר": מקורות פלסטינים טוענים, כי מספר מתנחלים ניפצו הלילה (חמישי) שמשות של שני כלי רכב פלסטיניים בכניסה לכפר קבלאן מדרום לשכם - ולאחר מכן הציתו בהן אש. הגורמים הפלסטינים גם טוענים, כי מתנחלים ריססו כתובות גרפיטי נגד ערבים ומוסלמים על גדר מסגד יתמא מדרום לשכם. עוד נטען, כי 35 עצי זית נעקרו סמוך לכפר חווארה מדרום לשכם.

פעולות "תג מחיר" - כותרות אחרונות
חשד ל"תג מחיר" נגד צה"ל: 13 כלי רכב הושחתו
גנץ על ה'תג מחיר' בבסיס צה"ל: "האחראים ייתפסו"
הפלסטינים: מסגד הוצת והושחת ליד בית לחם
למה השב"כ לא מצליח לעצור פעולות "תג מחיר"?

על גדר המסגד הסמוך לשכם רוססה, בין השאר, הכתובת: "החיים זמניים". על פי החשד של תושבי הכפר יתמא, המשחיתים נמלטו מהמקום לאחר שריססו את הכתובות, מחשש שייתפסו. הפלסטינים חוששים כי בימים הקרובים יתגברו הניסיונות לבצע פעולות "תג מחיר" נגד פלסטינים, בשל כוונת מערכת הביטחון לפנות מאחזים נוספים.

השבוע בוצעו גם פעולות "תג מחיר" נגד כלי רכב של צה"ל. אלמונים ריססו את הכתובות "תג מחיר", "ד"ש ממגרון" ו-"מח"ט בנימין רע ליהודים" על כ-13 כלי רכב צבאיים בבסיס חטיבת בנימין בבית אל. כמו כן, האלמונים ניקבו צמיגים של כלי הרכב, ובהם גם ג'יפים. כלי הרכב חנו בסדנת חימוש בבסיס הסמוך להתנחלות. בצה"ל חושדים כי פעילי ימין חדרו לבסיס באישון לילה, ריססו את הכתובות ופגעו בכלי הרכב כפעולה של "תג מחיר" על הרס שלושה מבנים בלתי חוקיים במאחז מגרון.

הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ, גינה בחריפות את מבצעי "תג מחיר". לדבריו, "את הוונדליזם ביצעה חבורת פורעי חוק, מיעוט קיצוני וחסר אחריות.. אני משוכנע כי יימצאו האחראים לכך, וכי אחדות הפעולה תישמר". גם ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את מבצעי הפעולה. לדבריו, הוא הנחה את זרועות אכיפת החוק "למצוא את הפורעים שביצעו את המעשה החמור ולמצות עמם את הדין".

לפניות לכתבים: יהושע בריינר - joshjosh@walla.com
ניר יהב - nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully