וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: אב כלא בנותיו, אנס, הוליד ילדים - ורצח

עוד מקרה של שעבוד והתעללות: בן 32 נאשם שאנס במשך 5 שנים את 2 בנותיו החורגות, שילדו לו 5 ילדים. את אחת מהן היכה למוות, ואז אילץ את תינוקה של השנייה לינוק מהגופה, והביא למותו

שוב מקרה מחריד של בנות שהפכו לשפחות מין בידי אביהן וילדו לו ילדים, בסגנון יוזף פריצל האוסטרי: רשויות התביעה במקסיקו הודיעו הלילה (חמישי) כי עצרו את חורחה אינייסטרה סלאס, נהג מונית בן 32 תושב הבירה מקסיקו סיטי, בחשד שהחזיק במשך חמש שנים את שתי בנותיו החורגות, בנותיה של בת זוגו, בתנאי שעבוד, ואנס אותן פעמים רבות. הבנות ילדו לו במהלך השנים חמישה ילדים.

אינייסטרה חשוד גם ברצח. לפי החשדות המיוחסים לו בכתב האישום שהוגש, לפני כשנתיים הוא היכה את אחת הבנות למוות. לאחר מכן, אילץ את בנה של הנערה השנייה, בן שלושה חודשים בלבד, לינוק מגופתה של הנערה המתה - והביא גם למותו. את הגופות החזיק אינייסטרה במשך חודש בבית אמו, ולבסוף השליך אותן בכביש בין-עירוני. כמו כן, לפי החשד, החזיק בתנאי עבדות גם את בנה של בת זוגו, והעביד אותו באיסוף זבל למחזור. כשלא הביא הביתה כמות מספקת, נהג להכות אותו קשות.

לפני שבועיים: קשיש אוסטרי כלא ואנס את בנותיו במשך 41 שנים

הבית בעיר מקסיקו סיטי בו החזיק חורחה אינייסטרה סלאס בשתי בנותיו החורגות כשפחות מין. AP
שוטרי מקסיקו סיטי בתוך בית הזוועות/AP

אחרי חמש שנות התעללות, הייתה זו לבסוף בת זוגו של אינייסטרה ואמן של הנערות, קלאודיה טאפיה בת ה-44, עובדת ניקיון בבית ספר, שהתעשתה והסגירה אותו למשטרה. בפשיטה שערכה השבוע על הבית בו התחוללו הזוועות, בשכונת העוני איצטפלאפה, הצליחה המשטרה לחלץ בחיים את הבת הנותרת, כיום בת 21, ואת ארבעת הילדים הנותרים: פעוטות בני חמש, ארבע ושנתיים, ותינוק בן שלושה חודשים - שסבל מאלימות פיזית קשה, ונמצא במצב קריטי.

מלבד אינייסטרה עצמו, נעצרו גם אמו ועוד כמה מבני משפחתו, כמו גם בת הזוג טאפיה, בחשד שהסתירו מהרשויות את מעשי הזוועה במשך שנים. טאפיה התראיינה לכלי התקשורת במקסיקו, והסבירה כי אינייסטרה הפעיל עליה מניפולציות שונות - ובין היתר הסביר לה כי הוא "בו המעמד הבינוני", ולכן הוא זכאי להחזיק בכמה נשים.

הבית בעיר מקסיקו סיטי בו החזיק חורחה אינייסטרה סלאס בשתי בנותיו החורגות כשפחות מין. Eduardo Verdugo, AP
בתוך הבית עליו פשטה המשטרה/AP, Eduardo Verdugo

לדברי התובע הכללי של מקסיקו סיטי, חורחה פרימן, אינייסטרה יואשם ברצח, חטיפה והתעללות, וצפוי ל-30 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully